Alla inlägg den 3 juli 2011

Av carriecarrie - 3 juli 2011 23:39

Här sitter man igen och trött är man som alltid. Det har varit långpromenad med Tarzan, bus i lekplatsen mm. Var bla förbi hos Robert och Jennie ikväll som bjöd på fika, Danne och Cassie dök upp när vi var där. Sen fick vi såklart sällskap hem, barnen fick bada och sen blev det lite popcorn innan Danne och Cassie drog sig hemmåt, Mycket trevligt.


Pojken sover, djuren sover, så nu blir det väl att se på tv en stund innan man själv ska duna.


 

Är bara tvungen att lägga ut en bild på den nya kaffetermosen som jag tror den heter, det följde med en termos till på köpet  .


   

Blade Sover, Tarzan chillar. Jag hittar inte Sky hon har väl gått och lagt sig nånstans.


/God natt

Av carriecarrie - 3 juli 2011 13:44

Igårkväll när jag skulle bjuda Danne mfl på kaffe så gick bryggaren sönder.. Ni vill inte veta vad som hände med den. Anyway så det första jag gjorde imorse var att fara till solbacken och köpa en ny bryggare, jag klarar mig ju tragiskt nog inte utan kaffe. Har ju såklart hunnit bli på dåligt humör.


Olle verkar vara småsur, han ska egentligen hem idag. Alexander är trött och vägrar äta och sova, så jag ska ta med mig han ut i vagnen när jag går med Tarzan om en stund, hoppas han kan sova i den. Sen till mitt vanliga problem.. Jag MÅSTE städa, hunden och katterna hårar som satan, jag kan inte förstå hur det kan bli så mycket hår. Det är därför jag vill att lilleman ska sova i sin egen säng, men det verkar ju vara omöjligt just nu.


Jag ska inte bara klaga, jag köpte ju trots allt en kaffebryggare som var väldigt fin och gjorde gott kaffe, men jag är nog ganska duktig på att göra kaffe, hittills tycker dom flesta om mitt kaffe, förutom Rossan som klagar på att det är för starkt, min mesiga ängel , jag saknar dig som fan, kom hem. 


Nää nu ska jag försöka plocka undan lite och starta diskmaskinen innan vi går på en långpromenad i solen .


/See you

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards