Alla inlägg den 10 juli 2011

Av carriecarrie - 10 juli 2011 14:13

Då har man nyss kommit hem efter en trevlig lunch på kajutan med mina föräldrar..


 

Alexander fick dela en smörgås med sin mormor, tanken var att han och jag skulle dela men han ville ha en ostsmörgås istället. De mesta kom ner i han mage men resten hamnade hon hans goda vänner som jag dock inte tycker om...


  Tiggande skrattmåsar tillhör inte min favoritgrupp, men den här var ganska söt. Då det är så fint väder så strosade vi runt där och tittade på museet och loppmarknaden, men köpte inget. Jag gick ner till vattnet och lät Tarzan simma då det var så grymt varmt för stackarn.


 

Han ligger i skuggan här och har det jobbigt...


   

Men efter ett dopp kändes det mycket bättre för han.


Så nu är man hemma, pojken sover för tillfället, själv har jag gjort lite nytta och ska nog sätta mig och slötitta på tv en stund.


Av carriecarrie - 10 juli 2011 00:34

Inte helt ovanligt att jag bloggar på natten. Har som vanligt inte kommit i säng. Jag har kommit på mig själv med att sitta uppe och se på tv, kela med katterna och tänka mm varje natt. På dagarna är det så mycket annat. Katterna äter, hunden sover, pojken sover och jag sitter här. Hur många nätter kommer jag att palla??. Det är faktiskt ganska mysigt att vara uppe såhär, katterna är endå mest aktiva på natten så dom kan göra det nog så svårt att sova ibland.


Har nyss tittat till sonen, han hade sparkat av sig lakarnet som han hade, jag drog på han det igen, sen gick jag och satte mig här. Ska nog gå lägga mig nu och försöka sova.


/God natt

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards