Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av carriecarrie - 6 oktober 2011 22:28

Men gud så fort tiden går, jag har duschat och bara tagit det lugnt ikväll. Har också läst andras bloggar och ändrat i min egen blogg som ni ser, omväxling förnöjer. Jag har ju inte gjort det speciellt avancerat, bara lekt med bloggen. 


Men så här får den se ut ett tag nu, till jag kommer på ytterligare något nytt  


Jag borde verkligen ha kommit i säng för längesen, jag förstår faktiskt inte varför jag är vaken. Eller njaa det där var ju inte riktigt sant, jag är vaken av en orsak men den vill jag inte tala om. Bosse och Rossan ni vet ju varför, men ska inte säga något mer nu. Även jag har ju mina hemligheter.


Nu är det defenitivt dags att hoppa i säng...


/Sov gott alla där ute i stora världen.

Av carriecarrie - 6 oktober 2011 20:19

Glömmde att säga tidigare att jag och Alle var uppe på barn tidigare idag. Jag hoppas det visar bra på proverna den här gången. När vi hade varit där så ville han ha med sig apan som dom har i fönstret hem, men det gick ju såklart inte. Han fick en älg och en piggelin istället, då han som han alltid är var jätteduktig.

 


Fick ett besök av Bosse och Rossan som skulle hämta Tarzan, men dom sötnosarna överasskade mig med att bjuda mig och sonen på mat från Frasses. Efter det så for dom och hämtade Felicia, sen kom dom tillbaks hit och bjöd på gofika, gud så underbara vänner man har.


  Alexander softar och äter strips i sackosäcken...       Alle kelar med Sky, Sky tyckte han blev lite för tung så hon flyttade på sig direkt när jag hade tagit bilden..   Tarzan står mellan barnen och väntar på fika..


När dom hade varit här en stund så var Alle så pass pigg och feberfri så vi for hem till dom som bjöd på middag. Jag kom inte ihåg vad maträtten som vi åt hette men den var riktigt god.Alle har ju varit feberfri hela dagen så om han nu inte har feber imorgon så blir det dagis för honom.


Nu är jag jätte jättetrött så ska bara hoppa in i duschen innan jag ska duna. Men tack för allt Rossan och Bossebus, ni är mina änglar.


Joo just det... Rossan klippte luggen på Alexander ikväll...


  Visst blev han söt?


/See you soon.

Av carriecarrie - 6 oktober 2011 12:39

Jaa just nu kan jag bara sucka, Alexander är ju hemma idag också. Han är jättetrött men vägrar sova, han gnäller hela tiden och vill inte göra nånting. Nu har jag lagt han i sin säng för en stund sen, men han står och slår på dörrn och ska inte sova. Vad gör man?


Själv är jag så slut så jag snart inte vet vad jag gör. Rosita och Bosse kommer snart och hämtar Tarzan, jag tror dom skulle komma in och ta en kopp kaffe, härligt med lite vuxen sällskap. Nu kom Alexander in till mig, allt jag vill är att ha lite egen tid att vila på, men det kan jag ju glömma nu.


Lägenheten ser ut som ett bombnedslag igen, så mycket gav det för mig att städa för nån dag sen. Hunden hårar, men han far ju hem om en stund, katten hårar, dock inte lika mycket som hunden. Alle drar fram en massa saker hela tiden. Och mitt i allting så står jag och vet varken ut eller in.


Jaja nu ska jag gå vara med min sura son en stund.


/See you

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards