Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av carriecarrie - 17 oktober 2011 20:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av carriecarrie - 17 oktober 2011 19:50

Jaa då var provet äntligen avklarat. Jag tror att jag får G men är inte helt säker. Det gick ganska bra men då man var så slut och man var aningens nervös så hade det kunnat gå bättre. Jaja det är bara att vänta och se när man får tillbaks testet.


Det nya vi har nu är att läsa en bok på engelska. Vi ska läsa ett kapitel till imorgon, vilket jag ser framemot. Ska snart sätta mig i soffan med en kopp te och läsa. Sen klockan 21.00 blir det att se det okända och sen tänker jag gå lägga mig tidigt ikväll. Det känns lite konstigt att inte behöva plugga, nu måste man bara läsa ett kapitel i en bok vilket känns ganska simpelt.


Alexander var jättetrött när han gick och la sig ikväll. Han drack en halv flaska välling sen sov han.


  Den här bilden tog jag imorse, för då var han lika trött som när han gick och la sig.


  Inte den finaste bilden direkt men här är jag utanför skolan. Jag hade just varit och köpt kaffe och en kexchocklad. Fiket stänger ju 15.00 så vill vi hinna köpa nå fika får vi göra det innan vi börjar lektionen. det är nackdelen med att vi slutar så sent på måndagar. Men jag ska börja ta med mig eget kaffe till skolan, jag har sett att många i min klass gör det så why not liksom.


Av carriecarrie - 17 oktober 2011 07:36

Det var en trött kille som jag tvingades väcka imorse, men trots det var han go och glad när vi begav oss mot dagis. Nu ska jag återigen sätta mig med läxan, jag har ju prov idag. Det ska bli spännande, det blir mitt första prov. Jag tror det blir dom andra i klassens 3:e prov, det är otroligt vad man har missat mycket.


Jag tror kanske inte att provet kommer att gå speciellt bra men jag tar inte ut nånting i förskott. Får väl se om man kommer ihåg nånting eller om man har glömt allting när man sitter där i klassrummet med provet framför sig.


Wish me luck!

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards