Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av carriecarrie - 28 oktober 2011 21:18

Idag var min sista dag på skolan, fick veta att det inte var så bra för mig att fortsätta då jag inte är helt frisk. Anyway så är jag ledig nu till efter nyår då jag ska gå om samma kurs. 


När jag hämtade Alexander på dagis så ville han gå till Robert och Jennie, så vi gick dit och drack kaffe. Vi var inte där så länge men det var trevligt så länge det varade...


   


När vi gick från dom så gick vi till Frasses, Alexander fick en barnbox då jag helt enkelt inte ides ställa mig och göra nån mat ikväll. Vi fick ett  oväntat men trevligt besök av Tobbe som har varit här hela kvällen, han är fortfarande här och har lekt med Alexander mm.


 


Alexander älskar den bilen, han har kört runt med den en stund ikväll. Tobbe är kvar än så länge, Alle ska väl snart gå lägga sig. Det är skönt att han är vaken länge ikväll då det är lördag imorgon och jag hoppas på att få sovmorgon, för senare på dagen blir det fullt ös med barn och vuxna. Får se vad katterna säger när vi blir så många. Men det ser jag framemot  .

Av carriecarrie - 28 oktober 2011 20:05

Alle har roligt...



 

Av carriecarrie - 28 oktober 2011 14:13

Då har man hunnit med skolan, det gick åt helvete rent ut sagt, sen tandläkaren det gick betydligt bättre där, dock hade jag tandsten men det har jag jämt. Sen var man med Michelle och tog en lunch på Tre kronor och sist men inte minst så for man upp på solbacken och köpte det sista till imorgon.


 


Alexander ska få vara mask i helgen, visst är den söt?. Jag ska låta han pröva den när han kommer hem, ska bli roligt att se vad han säger om den.


 


Spökmuggar, ganska roliga faktiskt.


Har nyss dammsugit, nu vädrar jag och ska känna lugnet till jag ska hämta sonen på dagis om 45 minuter  .

Av carriecarrie - 28 oktober 2011 09:19

Imorse då jag försökte logga in på min fb så kom jag inte in på den. Sen såg jag ett mail jag fått från fb att någon hade tagit sig in på mitt konto. Fy fan vad lågt, jag gjorde en polisanmälan då fb hade skickat med ett IPnummer + vilken stad mm den här personen ska ha gjort det ifrån. Så om det nu är någon som läser min blogg och råkar veta vem den här personen är så gissar jag väl att den personen blir varnad. Jaja vi får väl se vart det leder.


Hursomhelst så bortsett från det så har morgonen varit helt ok med sonen innan jag lämnade honom på dagis. Promenaden dit var bara såå mysig...


 


Min glada son påväg mot dagis i det härliga mörkret som kommer med hösten och vintern. Det har dock inte kommit någon snö ännu men den är väl inte alltför långt borta. Det är ju fortfarande + grader ute vilket jag gillar. Jag älskar när Alle är såhär glad, den här bilden funderar jag på att skriva ut och förstora, den är så grymt fin, tycker jag   .

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards