Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av carriecarrie - 26 oktober 2011 21:04

Jaa jag vill göra nånting nytt nu, ha nån förändring i mitt liv. Jag har ju en hel del ideer men det gäller ju att kunna uppfylla dom också. Jag är så trött på så mycket nu i detta liv, nu är det dags för en förändring, en STOR förändring.  Men what to do liksom?. Det hjälper ju inte bara att tänka att man vill, man måste ju ta tag i saken också.


En sak jag är trött på är att ständigt bli ifrågasatt av en person, det spelar ju ingen roll vad jag säger och gör. Sånt tröttnar jag på efter ett tag. Men den saken kan jag ju lätt ta mig ifrån ocskå. En sak till som jag är trött på är Engelskan, jaa åtminstone ikväll. Just nu skulle jag egentligen ha sett på Efterlyst men då det istället är Rosa bandet galan så får jag väl sätta mig med Engelskan endå. Jag måste skriva om filmen vi såg i måndags till på fredag. Det är inte direkt svårt men det gäller ju att skriva rätt, för mig är det en stor skillnad på att prata och att skriva Engelska. Jaja man får väl se vart det leder.


Pojken sover nu som ni säkert förstår, han var så underbar när han kom hem från dagis. Vi hade riktigt trevligt ikväll innan han hoppade i säng. Katterna ligger och sover i min säng och själv ska jag väl lägga mig i sängen och läsa i boken. Jag har ju som inget mer att komma med just nu, Den här dagen har varit extremt lung.


//Ha det bra alla läsare..

Av carriecarrie - 26 oktober 2011 14:33

Morgonen idag var super. Alexander var så underbar och go och glad, allting gick som på en räls. Sen gick jag hem och tänkte göra en sak men det slutade med att jag somnade. Vaknade lite efter 10 och skickade ett sms till Erica. Jag drog dit och blev där ett tag.


Nu sitter man hemma igen, har kört några maskiner idag vilket också känns bra. Ska hämta sonen på dagis om en stund. Jag är trött, förkylningen ger sig tydligen inte. Får väl se vad som händer när sonen kommer hem. Funderar på att skicka ett sms till någon ikväll om jag orkar.


Har verkligen inte en susning om vad jag och min son ska hitta på, men alltid blir det nått. Nu ska jag spana runt på nätet en stund innan jag ska traska iväg.

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards