Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av carriecarrie - 10 oktober 2011 19:36

Då jag har missat en hel vecka i skolan och har prov på måndag som kommer så har jag groteskt mycket läxa. Jag har inte en susning om hur jag ska fixa allting, det blir verkligen att sitta hem och VRÅLPLUGGA. Jag får inte missa fler prov nu, jag måste bara fixa det här nu.


Kan bli svårt att hinna umgås med någon den här veckan. Hoppas mina vänner kan ha överseende med det. Jag tror aldrig jag har haft så mycket läxa i hela mitt liv jösses alltså.


  Mostafa en riktigt trevlig kille som går i min klass, vi har verkligen blivit bra kompisar.


Jaja efter skolan så for jag och träffade pojken en stund, blev även bjuden på middag som jag alltid blir på måndagar. Sen for jag en vända till solbacken och hämtade ut hans medecin innan jag handlade på Maxi. Dom har billiga barnkläder där nu så jag köpte ett par svarta byxor, en svart jättefin tröja och ett 3-pack boxershorts, dom var dock i olika färger. Han kommer att bli sååå fin i dom nya kläderna sen då han ska få ha dom på sig. För tillfället ligger dom i tvättkorgen och väntar på sin tur.


Men då jag har så sjukt mycket läxa nu så måste jag sätta igång. Grabben sover så nu ska jag sätta mig i soffan med lite vindruvor och läsa på några av mina drygt 116 glosor.


      

Min coola grabb.


  

Av carriecarrie - 10 oktober 2011 07:35

En helt okej morgon för min och sonens del. Sonen är nu på dagis och själv blir det att ta det lugnt fram till jag ska till skolan. Får se om någon är där idag, när jag var där i freddags var det ju helt dött. Ska försäkerhets skull gå in på sammarbeta och kolla.


Jag har inte pluggat nånting på en hel vecka då hela förra veckan spenderades hemma med sjukt barn. Inte så bra så nu gäller det att vrålplugga om jag ska ha nån changs att klara av nationella provet. Får väl se vad Åsa har att säga idag.

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards