Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av carriecarrie - 11 oktober 2011 20:16

Måste plugga nu då jag inte har gjort det idag. När jag slutat skolan så gick jag och åt lunch på skolan för första gången med 2 tjejer i min klass. Maten var helt ok, men salladen var underbar.


Direkt efter lunchen var jag tvungen att fara iväg på ett möte som var klockan 13. Det kändes bra att få komma iväg på mötet.

Efter mötet så for jag hem, hade tänkt plugga men satte mig ner och kände lugnet en stund istället, jag var och är helt slut.  Klockan 15 hämtade jag min son på dagis. Han ville vara ute och leka en stund, jag tyckte det var lite kallt men då han så hemskt gärna ville det så lekte vi på gården en stund.


      Visst är han underbar?   .   Frusen morsa han har.


Anyway så pratade jag med Michelle på telefon som skulle få hem sin diskmaskin idag, jag erbjöd mig att hjälpa henne, eftersom att jag och farsan hjälptes åt med min så tänkte jag att det nog inte är så svårt. Så jag gick upp och gjorde lite mat till pojken, själv fick jag inte i mig något efter denna bastanta lunch. Meddans jag gjorde mat till pojken så kom farsan förbi, han hade lovat att hjälpa mig med en sak, så det var trevligt. 


Sen iväg till Michelle, det var inte lätt att fixa det där med diskamskinen. Då vi inte fixade det själva så gick jag förbi Robert och Jennie och pratade med dom, dom ställde självklart upp. Eller Robert ställde upp och fixade grovjobbet, Jennie var social med oss andra i köket. Nu återstår det bara att ringa till rörmockaren och hoppas han kan hjälpa oss med resten imorgon. Då jag har lovat att hjälpa henne imorgon då jag endå kommer att behöva en paus i pluggandet. Dessutom så berättade Michelle om ett glosprogram som finns på internet som hon skulle hjälpa mig att fixa. Det lät intressant så man får väl se hur det går imorgon.


  Jennie  .  

Jag och Jennie, hmm vi hade roligt iallafall ha ha  .


Nää nu måste jag plugga, sonen sover i sitt rum så det är bara att sätta igång.



Av carriecarrie - 11 oktober 2011 07:39

Blev väckt av larmet, har ont överallt, jag är så slut så jag knappt får upp ögonen. What to do?.

Jag tvingar mig själv upp och tillslut lämnar jag sonen på dagis.


Nu måste jag plugga, men ska nog vila en timme först då jag är rätt så säker på läxan vi hade till idag. Sen när jag kommer hem blir det att vila mer och plugga mer. Jag fattar inte varför jag är en sån zombie just nu.


Jag skriver mer sen... Ville egentligen bara säga god morgon  .




Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards