Alla inlägg den 5 november 2011

Av carriecarrie - 5 november 2011 15:47

Jag har haft besök sen igår och det har varit fullt ös, så därför denna dåliga uppdatering i bloggen. Men då tänkte jag att meddans nudlarna står på spisen så slänger jag in ett litet inlägg. Alexander är borta inatt och kommer hem imorgon. Gissa om vi har haft kul jag, sonen och Liia som var här. Det blev mest en massa prat och snaskande. Men det var riktigt kul att lära känna den här tjejen. Dock är hon väldigt intensiv så jag är helt slut.


Nu sitter jag här och väntar på Rossan som ska dyka upp snart. Vi ska supa till och ha en riktigt mysig alhelgona. Kanske kan man få med sig henne på en riktig fest efter att ha fått i henne en del. Det är sällan man dricker så ikväll har jag verkligen lust att bara släppa loss.


2 fina bilder på Alexander:


   


Han tyckte väldigt bra om Liia och det är ju roligt.


Sen en bild på Tarzan i mörkret:


 


Eller njaa så mörkt var det inte men what ever.


Nu ska jag sätta mig framför tv:n och äta nudlar och bara chilla till Rossan kommer  .

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards