Alla inlägg den 3 november 2011

Av carriecarrie - 3 november 2011 23:44

Har nyss kommit hem, har varit hos Rossan ikväll. Det blev ingen hockey för min del ikväll då det dök upp en massa annat. Vill inte gå in på vad. Jag fryser och är jättetrött, jag ska ta ut Tarzan och sen gå lägga mig.


Vi såg på film och surrade på om allt möjligt hos Rossan. Jag mår lite bättre nu när jag har varit hos henne, vi såg bland annat bakom kulisserna på Jurassic Park, intressant och häftigt att se hur dom gjorde filmen. Dom ska ju börja filma 4:an nästa år. Gissa om jag kommer att vara snabbt ute med att se den när den kommer på bio.


 


Ser ut som jag känner mig, det har ju varit ett extremt jobbigt dyng sista dygnet. Men va fan orka liksom!. Nu tänker jag inte må dåligt längre, nu ska jag se till att börja må bättre. Rossan och Erica, tack för att ni finns, love you girls  


//God natt

Av carriecarrie - 3 november 2011 17:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av carriecarrie - 3 november 2011 15:05

Kommer nyss upp från ett bad, mår fortfarande skit. Var ute på en kort promenad med Tarzan tidigare, funderar på att gå en längre och se om man börjar må bättre igen. Har verkligen inget att komma med. Kanske borde fortsätta skriva när jag börjar må bättre, kanske helt enkelt borde ta en bloggpaus. Mycket tankar mycket funderingar, nu går jag ut med vovven..


 


 

Söt Tarzan...


 


Han fick en liten present när vi kom in som han tacksamt la sig och tuggade på i köket meddans jag tog mitt bad.

Av carriecarrie - 3 november 2011 11:53

Varför måste livet vara så svårt ibland?. Igår var jag hos Rossan som blev dålig. Hon bjöd på middag och hade redan då ont i magen, efter  ett tag fick hon mer och mer ont såg det ut som. Hon fick gå lägga sig och vila meddans jag tog hand om Alexander och Felicia. Jag gick in till henne i sovrummet och såg att hon verkligen inte mådde bra, tillslut ringde jag 112, hon och Bosse tog sig själva till akuten meddans jag var barnvakt till Felicia.

Dom fick komma hem efter några timmar, Rossan var sig själv igen och det var nog ingen större fara med henne.


Men jag blev rädd, Rossan är ju en av mina absolut bästa vänner. Jag kom hem runt 1 inatt och stupade i säng. Jag tog med mig Tarzan hem så jag ska klä på mig och gå ut med honom.


Allting gick ju bra, men jag mår inte bra idag. Jag har ångest, jag känner mig skakig. Vet inte alls vad det är med mig. Min kurator från psyk ringde för en stund sen, jag skulle egentligen dit idag men sov över den tiden. Hon sa att jag ska öka på styrkan i min medecinering. Mest troligt är det väl chocken som släpper för mig nu. För mig var det hemskt att se Rosita ligga i sängen och ha så ont och inte kunna hjälpa henne.


Felet jag gör nu är att jag håller allting inom mig, jag vet att det är det dummaste jag gör men jag vet inte vem jag ska gå till. Jag känner mig allmänt förvirrad just nu. Kanske går jag till en preson som jag brukar gå till ibland. Eller så isolerar jag mig bara idag som jag har en tendens att göra när jag är i längst ner i djupet.


Dramatisk? Jaa jag kanske är dramatisk just nu, men jag kanske också blir det när jag är så dum så jag håller allting inom mig istället för att prata med någon. Sen så är det mer som andra inte vet. 


Jaja nu ska jag ta ut hunden.


//Ses sen bloggen

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards