Alla inlägg den 20 november 2011

Av carriecarrie - 20 november 2011 20:30

Jag är helt slut efter helgen. Den här helgen har varit jobbig, det började som en relativt bra helg men sen blev allting bara kaos. Alexander har trotsat nonstopp hela helgen, självklart har han tagit pauser i sitt trotsande men det är verkligen inte lätt när dom kommer in i den värsta 2 årstrotsen.


Mina ögon kliar som satan och jag är sååå trött. Liia kom nyss med en påse godis, är lite småsugen faktiskt. Jag har varit så otroligt onyttig hela helgen. Har haft ångest idag, Liia kom hit och sa att hon skulle sova hä då hon inte tycker att jag ska vara ensam. Gotjejen, så omtänksam. Men då hon är här nu ska jag gå vara social med henne.


Här kommer lite bilder från helgen:


       


Den här sista bilden tog jag imorse när min son väckte mig:


     Det finaste jag har  .



Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards