Alla inlägg den 22 november 2011

Av carriecarrie - 22 november 2011 21:44

Ibland vore livet lättare som katt, jag tittar på mina katter och avundas dom ibland faktiskt. Inga bekymmer, inga hot, ingen fara, inga bråk (förutom med varandra). Inga slag under bältet, dom häver inte ur sig saker som dom ångrar sekunden efter mm.


Jag fick nyss ett utbrott, jag blev så förbannad på en person. Jag sa saker i stridens hetta som jag kanske inte skulle ha sagt. Jag vill inte gå in på vad men allt som jag sa kom nog mycket pga av annan ilska men också på ilskan som jag kännde för den här personen, pga att den här personen gör mig förvirrad och jag kan inte för mitt liv förstå hur personen fungerar.


Nog om det.. Dewey har farit hem, fick också träffa Liias mamma för första gången, gud så gullig kvinna  


Lite bilder:


         


Sov gott alla som kan. Jag har tagit en snus och håller på att lugna ner mig efter mitt utbrott. jag vet att jag och den här personen verkligen borde försöka rensa luften mellan varandra så vi får klarhet i en del saker. Men samtidigt vet jag inte om jag orkar det just nu eller äns vill.


Anyway.. nu ska jag vara social, har ju besök inatt också.

Av carriecarrie - 22 november 2011 17:08

Denna dag har varit lugn, har sovit mestadels av dagen då jag är helt slut efter helgen och gårdagen. Men var trots all min sömn upp en vända på solbacken och köpte medecin till sonen. Mötte Michelle däruppe så det blev en korvmeny och kaffe tillsammans innan vi promenerade hemmåt.


var riktigt trevligt med sällskap på solbacken. Sen när jag kom hem läste jag ut boken. Det var en fantastik, hemsk, gripande historia om en tjej och hennes liv. Men klart läsvärd och jag tror absolut att den kan hjälpa många som är i Tessans situation.


Hursomhelst när Alle hade slutat på dagis var det en glad kille som kom hem och var med mig, vi åt korvstroganoff till middag och nu är det mys som står på listan innan han ska sova. Han ska få ett bad ikväll också.


  Liia glömde sitt diadem här så det har Alexander haft roligt med. Sötkillen min  .

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards