Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av carriecarrie - 20 augusti 2011 23:46

Det har varit en mycket trevlig och annorlunda kväll, vi hade riktigt skoj tillsammans hela gänget. Erica hade gjort en jättegod middag och jättegoda välkomstdrinkar, det var verkligen bra jobbat av henne att lyckas få till den här festen, stämmningen var på topp och alla verkade trivas.


  Michell och Linnea på väg till festen...


  Madde, Jana och jag..


  Linnea och Jag..


  Skål!


  Världens bästa Michell...


På bilderna hade dom felsta fått i sig en del alkohol, men som sagt det var mycket trevligt att vara där. Michell drog iväg lite tidigare, men då jag själv skulle hem och ta ut Tarzan så for jag lite efter henne. 


På vägen hem svängde jag förbi Håkan mfl där Michell var. Jag var bara där en kort stund innan jag traskade vidare hemmåt. Så nu har hunden varit ute, jag funderar på att äta något innan jag kryper till kojs då jag är jättehungrig.


/ Bye bye

Av carriecarrie - 20 augusti 2011 15:18

Denna dag har gått väldigt fort hittills, jösses alltså, snart kommer tjejerna och jag har inte hunnit dammsuga eller duscha. Typiskt mig, i värsta fall får jag hoppa över dammsugningen.


Anyway så är hunden iallafall nyrastad och pojken hos sin mormor till imorgon, så allting är frid och fröjd i den frågan. Man kan väl inte hinna med allt helt enkelt.


  Tarzan fick syn på något i buskarna när vi var ute och gick, jag kunde aldrig se vad han såg.


Nu blir det en snabbdusch innan dom kommer  .


Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards