Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av carriecarrie - 10 augusti 2011 20:23

Har fortfarande inte hunnit hämta min kamera som jag glömde hos Lise igår.


Denna dag har jag spenderat förmiddagen med Rossan och Alexander, vi for upp på solbacken innan vi for hit och var här en stund vilket var trevligt. Runt tvåtiden ringde Michell, hon och Eliot kom hit på besök och var här några timmar innan vi drog upp på solbacken och tittade på mattor på Rusta. När jag träffade Michell och Eliot så märkte jag hur sjukt mycket jag har saknat dom två, så det var riktigt roligt att träffa dom och umgås.


Det blev inte middag hemma förrän klockan sex då jag hade gjort korvstroganoff med ris, Alexander vräkte i sig. Efter maten fick han ett bad och nu sover han. Så jag har städat en del och hunnit duscha, så nu blir det väl att känna lugnet som vanligt en stund innan man möter John blund.


Har inte mycket vettigt att säga om denna dag förutom med att den har varit underbar, jag trodde faktiskt inte att det skulle vara så här roligt att komma hem igen.

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards