Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

Öppet hus på medlefors

Av carriecarrie - 3 maj 2012 19:34

Efter mötet som var klockan 13 så kändes det ganska tungt, det var ett bra möte och ingenting hände igentligen men endå kändes det bara hemskt jobbigt. Så eftersom att Rossan hade berättat för mig att det var öppet hus på Medlefors där hon går skola och hemskt gärna ville att jag skulle komma dit så lämnade jag sonen hos min moder och for iväg dit.


 


Dom hade allt möjligt att visa, det var allt från konst till yoga, massage mm. Det var sååå skönt att komma iväg dit och få tänka på annat. Bosse och Felicia dök också upp när jag var där så hela gänget gick iväg och åt en tacobuffe till middag, maten där är suverän. Bosse var ju bara såå gullig som bjöd mig och Alexander på middag hemma hos dom imorgon, det blir eventuellt övernattning där så Chila ska självklart också med.


     


Det här var lite av allt som fanns att se och göra mm. Tänk om man var sådär duktig på att rita. På olika ställen i skolan så har dom olika fin utsikt, jag var bara tvungen att fota från ett fönster.


   


Hur mysigt som helst med forsen bakom skolan. Jag gick själv på Medlefors för några år sen och kan ärligt säga att jag är grymt sugen på att börja om där igen, man får väl se vad framtiden har att ge helt enkelt.


 


Tack för att du bjöd dit mig Rossan, det var verkligen vad jag behövde gumman  . Träffade en kille där också som jag pratade ganska mycket med, han var riktigt trevlig så vi blev vänner på fb för fortsatt kontakt. Jag kan direkt säga att han har tjej så det är inget annat än vänskap på g mellan oss.


Nu sover sonen och man är själv med hundarna och katten, tankarna kommer tillbaks. Det sista som sas på mötet var att jag inte skulle vara så rädd och oroa mig, men hur ska jag kunna låta bli det? hur FAN ska jag kunna låta bli att vara rädd och orolig?. Jaja inte mycket jag kan göra än att försöka leva som vanligt med sonen och djuren + alla vänner mm. Jag kan endå inte påverka någonting. Nu ska jag spana vidare på nätet en stund.


//Talk to you later!.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carriecarrie - 3 juni 2012 23:53

Nu flyttar jag igen.   http://www.nattstad.se/Carriecarrie   Det verkar inte lika roligt så kanske kommer jag tillbkas till den här bloggen. Men nu gör jag ett försök, folk påstår ju att nattstad är sååå mycket roligare. Nåja det återstår att...

Av carriecarrie - 3 juni 2012 20:39

Då vi inte hade speciellt mycket för oss sist jag skrev så blev det att ge Alexander några smörgåsar och sen att vi drog iväg till solbacken. Men då jag också pratade med Erica i telefon så blev det en vända dit, hon ville träffa Alexander innan han ...

Av carriecarrie - 3 juni 2012 15:02


Vilken otroligt lugn dag vi har här hemma. Ingen av oss har gjort speciellt mycket, vi har ätit, chillat, varit ute med dogsen och bara haft mysigt. Men eftersom att det bara jag, sonen och dogsen hemma just nu så passade vi på att äta i vardagsrumme...

Av carriecarrie - 3 juni 2012 11:27

Jaa det är ofattbart vad tiden går fort imorgon blir man grabb 3 år redan!. Hans sista dag som 2åring har hittills varit lite jobbig men då är det bara förmiddag än så länge. För tillfället sover han, det är inte konstigt att han är trött idag som vi...

Av carriecarrie - 1 juni 2012 12:23

Det är 1:a Juni idag och inte det minsta varmt, det är ca 16 + ute, ok det är inte jättekallt men jag saknar den riktiga sommarvärmen som vi hade förra helgen då det var minst 22 + och strålande sol. Vars har den värmen tagit vägen liksom?. Borta i G...

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards