Alla inlägg den 17 maj 2012

Av carriecarrie - 17 maj 2012 16:56

En dag med bara en massa reng så finns det inte mycket att göra, min ork ligger på minus just nu så för mig gör det inte så mycket att det regnar. Alexander har blivit dålig i magen, min stackars ängel, för tillfället ligger han och sover. Själv ska jag nog ta mig en powernap också då jag inte mår så bra, jag tror det beror på vädret. Jag mår så sjukt illa och är helt orkeslös. Nåja det blev en trevlig vända till solbacken med Rossan tidigare, vi handlade det som behövdes + stannade och tog en fika på waynes coffe.


         


Då jag kom hem tog jag ett bad, sen dök Rossan med familj upp hos oss en stund. Jag mådde så dåligt när dom kom så jag trodde jag skulle svimma där ett tag. Fick i mig lite mat meddans jag bjöd dom andra på fika, själv fick jag inte i mig något. Började må lite bättre men magen säger ifrån och orken är borta, så nu blir det som sagt en powernap.


Av carriecarrie - 17 maj 2012 11:09

Jag har sovit tills nu, det är sååå härligt när man kan sova ut en morgon. Min kompis som är här gick upp med Alexander och har gett honom frukost och badat med honom mm. Nu tror jag han sover, så jag ska gå upp nu och vara lite social. Jag mår inte jättebra men inte  jättedåligt heller. Dogsen har sovit med mig tills nu så dom har inte  varit ute ännu, så nu blir det väl att klä sig och sen ta ut hundarna i regnet. Idag regnar det så jag hoppas att den sista snön vi har kvar här smälter bort. Jag har inga direkt större planer för dagen, ska upp på solbacken en vända sen blir det nog att bara ta det lugnt. Lise pratade igår om något på stan, jag kom inte riktigt ihåg vad hon sa men nånting om något tåg man kan gå med i, jag funderar på att ringa och fråga henne mer om den saken. För mig spelar det ingen roll om det regnar, det är bara så underbart att sommaren är här å eftersom att min kompis är här så  kan jag ta med mig dogsen och promenera i det där tåget som hon pratade om, jag är grymt sugen på att få göra det faktiskt. Så får se vad dagen har att bjuda på  .

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards