Alla inlägg den 21 maj 2012

Av carriecarrie - 21 maj 2012 14:17

Då har man bokat en tid med mäklaren som vill komma hit och titta på lägenheten klockan 13. Ska bli såå spännande att se vad dom säger och vad som kommer att hända sen.  Nu har dogsen också fått vara ute på en längre runda, vi gick bla uppp till solbacken, jag handlade inte utan gick bara in på Arken. Jag ville ha Akilas namnbricka som dom såklart inte hade ringt till mig om, så vi letade igenom en liten låda och där låg den tillsammans med ett gäng andra namnbrickor. Killen i kassan kunde såklart inte svara på varför dom inte hade hört av sig, nåja jag tackade för mig och gick. Det viktigaste är ju att den kom till rätta tillslut.


 


Nu ska jag ut och chilla på balkongen då värmen kom tillbaks idag igen  

Av carriecarrie - 21 maj 2012 12:11

Då vi gick upp imorse så klädde vi på oss ganska snabbt och tog ut dogsen på en snabbrastning. Sen gick vi in och åt frukost, Alexander vräkte i sig frukost idag.


   


Diret efter frukosten så villr vi båda gå ut igen i det härliga vädret, så vi tog med oss dogsen och gick korta rundan uppe på eljuspårret, Alexander åkte vang idag för första gången på länge nu. Hundarna sprang verkligen runt och busade mer än vanligt idag. Sen var vi ute på gården till det var dags för lunch, jag gjorde en väldigt enkel lunch till min son som bestod av potatis, fiskbullar och wokgrönsaker, dock åt han inte så mycket då han hade ätit väldigt mycket till frukost.  Så  nu har jag nyss lämnat honom på dagis och ska ta med mig dogsen på en promenad till solbacken.


 


Min goa söta lilla pojke  


   


Joo just det, till veckan ska jag göra min 3:e tatuering, Mange hör av sig om vilken dag nu ikväll. Med tur blir det redan imorgon, YES!.

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards