Alla inlägg den 12 maj 2012

Av carriecarrie - 12 maj 2012 13:31

Som att det inte räckte med allt som var så får jag ett samtal om en hund som har blivit dålig, det är ju helt otroligt. Jag har problem så det räcker och blir över och såklart så kommer det mer. Jag älskar hunden och hoppas verkligen att det kommer att gå bra, pegnar är en bagatell bara hunden blir frisk.  Fan jag orkar inte, varför kan det inte få vara lugnt en enda jävla dag utan att det ska hända helt sjukt jobbiga saker. FAN FAN FAN!!! förlåt men nu känner jag verkligen att min gräns börjar bli nådd för vad jag står ut med. Hmm funderar på att klä på lilleman och ta en runda med dogsen, kanske kan vi stanna bredvid någon lekplats. Det är ju frågan vad man hinner med innan dom ringer om hunden.


 


Piss!. Nu ska jag ta hand om min trotsiga och gnälliga son.


//Talk to you later!.

Av carriecarrie - 12 maj 2012 10:38

Ännu en morgon i kaoset, det tar ett tag att städa lägenheten efter att han varit här och fixat i köket, det blir ju inte lättare heller när man vet att det måste vara typ kliniskt rent hemma innan måndag. Jag har min son här, en besökare + 2 hundar hemma som inte hjälper till direkt. Min kompis som är  härhjälper ju till såklart, han ska verkligen ha medalj för sin hjälp alltså, utan han hade jag nog inte orkat allting som måste göras med städningen. Hundarna och pojken är bara busiga men inte jobbigare än vanligt om jag får uttrycka mig så, det går ju inte en dag utan att jag tackar att mina 3 älsklingar finns. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan jag ska försöka fortsätta få undan mer i kaoset, fan vad jag hatar att städa efter andra, speciellt när dom har lovat att dom ska städa efter sig och inte gör det. SUCK, jaja inte mycket annat att göra då än att få undan innan måndag, fan vad jag hatar det här. Men köket är fint, pojken och hundarna mår bra och det är ju det viktigaste för mig. När vi har städat lite mer så funderar jag på att ta med mig min lilla flock ut och leka ute en stund, det är ju alltid härligt att komma ut och man blir på så mycket bättre humör när man är ute.


 


God morgon, här sitter man med sitt morgonruffs och ser allmänt ovårdad ut  .


Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards