Alla inlägg den 14 maj 2012

Av carriecarrie - 14 maj 2012 21:56

Kvällen har varit otroligt lugn, det var så härligt att bara slänga sig ner i soffan och se några avsnitt av Andra avenyn, jag har ju äntligen lyckats ladda ner säsong 2 och 3 nu. Pojken sover i sin säng, han somnade runt 19, Akila var väldigt trött där ett tag, men sen kom Chila och då blev det lite bus och mys mellan dom på golvet. Chila tar ju verkligen hand om Akila, man ser att dom här 2 hundarna inte skulle klara sig utan varandra, är en av dom borta bara en kort stund så blir den andra rastlös och går runt och letar och gnäller.


     

 


Akila låg och sov i fotöljen innan hon hoppade upp i soffan och hade mysigt med mig en stund. Sen då jag satte mig här så blev det lite bus på golvet.


     


Mina 3 älsklignar. Hjärtat mitt ligger i sitt rum och sover, jag var nyss in till honom, han är så söt, han låg där och andades, så avslappnad och så underbar och go.


//God natt.

Av carriecarrie - 14 maj 2012 18:44

Hmm idag har det varit fullt ös. Idag var dag 1 på en grej som jag går igenom nu, det kändes som en mardröm då jag var sååå nervös, men jag tror det gick bra, jag fick känslan av det när jag pratade med 2 stycken. Nåja före mitt besök så gick jag ut på en kortare runda med dogsen uppe vid eljuspåret, sen hem och städa. Jag hann precis bli färdig innan jag skulle hämta Alexander på dagis och då när vi var påväg hem så kom mina besökare, kort efter det kom Erica. Älskade vän som hjälpte mig att handla grönsaker + hjälpte mig att göra middag som vi åt tillsammans jag, hon och Alle i köket. Det har varit en mycket trevlig dag med Erica, en ganska ok dag med 2 andra och sist men inte minst en underbar dag med min son, hundarna har i stort sett skött sig exemplariskt. Chila är iof i sin värsta trots nu känns det som, jag har fått säga till henne ett antal gånger. Akila har varit underbar. Har tvättat några maskiner idag också + lite annat som behövde göras. Nu är jag trött, trött, TRÖTT!. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen bara ta det lugnt innan jag gör en tidig kväll.


   

Av carriecarrie - 14 maj 2012 08:10

Morgonstund har guld i mund, jag åtminstone sånahär mornar:


     


Alexnader ville ha ett äpple så han gick och hämtade ett i köket och kom och åt det i sängen med mig, myspojken. Vi myste och busade lite om vartannat. Nu sitter jag här med min kaffekopp och leker med Alexander samtidigt som sitter här bredvid mig. Alldeles snart så ska vi göra oss iordning och gå ut med dogsen innan vi äter en riktig frukost och efter det far vi iväg till barn. Hoppas eran morgon har varit lika mysig som våran har varit, jaa åtminstone hittills, får hoppas att dagen fortsätter lika bra som den startade  .

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards