Alla inlägg den 13 maj 2012

Av carriecarrie - 13 maj 2012 23:04

Alltså Akila gnällde och ville ut, då hade hon typ legat och fisit en halvtimme, hennes fisar luktar ju inte direkt godis. Sen då jag tar ut dom på sin sista runda så ska hon inte skita helt plötsligt. Jag misstänker att jag kanske måste rasta en gnällig hund inatt om jag har otur, men förhoppningsvis håller hon sig till morgonpromenaden imorgon. Nåja nu har man ju hunnit få undan ännu mer så det jag måste göra imorgon förutom att dammsuga och skura är ju bara att småplocka undan lite saker och sen ta en härlig runda med dogsen innan jag hämtar mitt hjärta på dagis. Alexander slutar ju tidigare imorgon, det gäller för mig att komma ihåg att jag ska hämta honom tidigare och samtidigt ska jag fara till barn med han imorgon runt 10. Ska ta ett snack med hans läkare och eventuellt byta henne mot en annan läkare, då jag inte tycker att vi har speciellt bra kontakt med varandra, hon är dålig på att höra av sig och inte speciellt bra att ge korrekt info i mina ögon, men det är ju klart, alla kan ju inte gå ihop med alla. Men känner man att det inte fungerar med den man har så försöker man skaffa sig någon annan, det är ju det bästa för alla inblandade.


     


Min älskade familj     .


//Sov gott alla därute i stora världen!.  

Av carriecarrie - 13 maj 2012 21:54

Trots att livet är som det är just nu så har jag mina ljusa stunder. Lägenheten är i stort sett färdig städad, imorgon ska jag dammsuga och skura så det känns jättebra. Ikväll har ja bara tagit det lugnt med min son och dogsen. Alexander somnade lite före 20 ikväll så efter det har det bara varit tv:tittande och chill med mina underbara tjejer. Alexander fick somna i min säng nu ikväll, han är ju så go och glad lillkillen. Jag är inte orolig för nånting just nu, vad ska jag oroa mig för?, hmm både allt och inget på samma gång. Jag är en bra mamma och en bra hundägare, thats my life!.


 


 

Av carriecarrie - 13 maj 2012 16:00

Jag har varit ute med Alexander helda dagen, nu ska han få sova en stund och jag ska ta mig en powernap själv då jag är helt slut. Dogsen har varit ute såklart så nu ska jag bara slappna av. Alexander har lekt med Eliot hela dagen, roligt har dom haft våra gokillar.


   


Vi hade ätit lasange till lunch så det är ketschup Alexander har runt munnen.


 


Jag kan skratta, jag kan le,

men sogern och smärtan

jag har i mitt hjärta,

kan ingen se.


//Ha en bra dag!.

Av carriecarrie - 13 maj 2012 01:24

   


Utan dig kan jag inte leva!. Jag kan förlora i stort sett vad som helst men inte dig Alexander. Jag kommer inte att förlora dig, tyvärr förlorade du två stycken idag, eller var det kanske bara ren tur så du slapp lida mer än vad du fick göra idag. Jag älskar dig hjärtat mitt, jag kommer aldrig att låta någonting ont hända dig, jag skyddar dig in till döden, det LOVAR jag dig min älskade son     .


 


Jag kommer inte att ge upp er heller min underbara tjejer.


//God natt.

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards