Alla inlägg den 26 maj 2012

Av carriecarrie - 26 maj 2012 23:30

Jaa som vanligt har tiden rusat iväg, jag ska snart sova. Hundarna sover, dom är utslagna efter igår. Min dag har varit bra men mitt mående har väl varit lite upp och ner. När vi har varit ute har jag mått bra och varit jätteglad men då när man sätter sig ner hemma och lugnet kommer så kommer också ångesten. Veckan som kommer nu blir ju inte rolig alltså, men det är den absolut värsta veckan sen är det värsta över. Det händer lät att man kommer tillbaks till dom dumma tankarna, jag borde egentligen bara slappna av och köra mitt race. Men vem vet vars allting slutar?, hmm, ingen i nuläget. Nåja det hjälper inte att sitta här och skriva om det, det är ju inte direkt sånthär jag vill läsa om om ett år. Vem vet föressten vad man gör om ett år från och med nu?. Jaja nu ska jag sluta tjata om sånt som kommer längre fram och stanna i nuet. För stunden känner jag mig lite si sådär, men nu ska jag gå lägga mig och försöka somna.


 


2 utslagna tjejer.


 


Egobild på mig som sitter och funderar i mitt rum. Dags att hoppa i säng  .


//God natt.

Av carriecarrie - 26 maj 2012 20:19

Allt man gör är att chilla och njuta av värmen, jag ska ta ut dogsen nu innan jag tar mig en dusch och sen ser på eurovisions finalen. Pojken sover fortfarande, han var verkligen slut, men jag tror han blir tröttare av värmen pga sin epilepsi. Nåja nu blir det en powerwalk med dogsen.


  

   

Av carriecarrie - 26 maj 2012 17:29

Då det var så extremt härligt väder ute så for vi iväg till Nordanå och lekte i lekplatsen där + åt glass. Vi hann med en hel del meddans vi var där, vi var också och tittade i museet. Men en lagom liten utflykt som var otroligt trevlig för oss allihopa. Dock fick utflykten dit ett hastigt slut då jag och Alexander låg på en av gungorna tillsammans och min kompis knuffade på. Först trodde jag att Alexander höll på att somna vilket han nog också gjorde, sen efter en stund märker jag att han börjar må illa, jag hinner bara säga stop till min kompis som knuffar på, sen kommer det. Alexander spyr ner hela mig + sig själv, då var det dags att fara hem. Han somnade i bilen, så trött var han, så nu ligger han i sn säng och sover. Jag har nyss rastat dogsen och har två kompisar här på besök som jag ska gå vara lite social med.


                 


En härlig utflykt denna underbara sommardag  .

Av carriecarrie - 26 maj 2012 11:08

Jag får skärpa mig med tiderna, det funkar inte att jag är uppe till 2 på natten och sen ska gå upp med min pigga son från allt mellan 4 och 8 på morgonen. Nu tog iof Alexander sovmorgon till 07:45 innan han ville gå upp men då jag var dum som inte gick och la mig före 2 och sen inte somnade förän runt 3 inatt är jag ju inte jordens piggaste person. Nåja synden straffar sig själv!. Alexander har varit go och glad den här morgonen, han har ätit bra till frukost, ritat, sett på Alfons en stund mm. Jag ska ta ge han lite lunch nu innan vi går ut och hittar på nånting ute. Hundarna har inte varit ute ännu, dom har inte sagt till eller nånting, dom bara sover och sover. Men som dom höll igång igår så är det inte så konstigt, allt från att springa flera kilometer till att få fara och simma där på kvällen + att värmen gjorde sitt. Men härligt är det faktiskt, hur elak jag än verkar vara så tycker jag det är väldigt skönt när dogsen tar en extra lååååång sovmorgon ibland. Jag har ju trots allt världens snällaste hundar  .

Av carriecarrie - 26 maj 2012 01:13

För dogsen såklart. Då vi har varit ute i stort sett hela dagen och det har varit så underbart härligt sommarväder med strålande sol så blev det att vi avslutade kvällen med att fara och låta dogsen bada.


                   


Båda hundarna absolut älskade att springa efter pinnar som jag slängde i vattnet. Det blåste väldigt mycket så vi blev inte där någon jättelång stund, men det var kul så länge det varade och helt folktomt. Alexander stod bredvid mig och kastade några små pinnar han också, sötnosen min.


 


Han hade också roligt meddans vi var där och var helt slut när vi kom hem.


 


Jag älskar sommaren, jag älskar sommaren, jag älskar sommaren.


Nackdelen är ju såklart att jag inte har kommit i säng ännu, jag har städat undan i köket och startat en diskmaskin. Jag har verkligen inte tid att vara inne och städa när det är så fint ute på dagarna, nej nej, då är jag och min lilla familj ute och njuter av livet.


//God natt!.

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards