Alla inlägg den 9 maj 2012

Av carriecarrie - 9 maj 2012 22:37

Dagen har varit lugn, det enda nödvändiga som jag har gjort är att tömma allting i köket för imorgon får jag ett nytt kök, spännande!!!. Jag var även upp på Lakkapää och tittade på olika golv som jag vill ha i köket. Nåja efter det blev det en promenad i skogen med dogsen innan jag och Olle for iväg och tittade på Terry Evans storsiansen.


   


Dogsen i skogen, gissa om dom sprang. Själv njöt jag av en härlig promenad i skogen.


     


Det var ganska mycket folk som var där och tittade, jag och Olle satte oss högst upp där det inte satt någon annan. Det som var roligt var att jag fick lite egen tid med Terry innan siansen började, vi pratade om hur det är att vara medial men samtidigt fick jag inte berätta någonting om mig själv. Men det var kul att han hade tid att prata med mig en stund, han verkar inte ha något emot att ha fans. Hursomhelst så var det väl sådär när siansen började och eftersom att jag och Olle blev så trötta så for vi hem lite före den slutade. Vi stannade och handlade på Coop innan vi for hem. Nu har dogsen nyss varit ute på kvällsrastningen så nu ska jag hoppa i säng. Killen som ska göra jobbet med köket imorgon kommer redan klockan 8 så då får man fara iväg med alla hundarna och se var man hamnar under dagen.


//Sov gott alla underbara!.

Av carriecarrie - 9 maj 2012 14:37

Imorse hade vi morgonmys hela familjen + Tarzan såklart.


       


Alexander vaknade 05:30 så vi gick upp och satte oss framför tv:n och såg på barnkanalen. Alexander ville ha ett stort äpple som jag absolut inte fick dela på. Sista bilden på Akila och Alexander är ju bara så fin, hon har verkligen ett bastant huvud min fina tjej. Min älskade familj     .   

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards