Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av carriecarrie - 18 augusti 2011 19:54

Jag hittar fortfarande inte laddaren till min kamera, jag har sökt men kan inte förstå vars den har tagit vägen.


Vad har då skett denna dag?.. Förmiddagen var lugn, jag dammsög bara och plockade undan lite saker, sen tog jag ett bad och efter det tog jag en powernap på en dryg timme.


Eftermiddagen spenderade jag med min son, hans farsa och Lise och Felicia, vi hade riktigt trevligt hos Lise där vi satt och fikade mm. När vi var hos Lise så ringde dom från dagis och frågade om Alle hade fått med sig fel sockar, det var ju inget som jag direkt hade tänkt på att kolla efter när jag hämtade han, men då när jag tittar på dom så ser jag att det inte är hans sockar, han hade fått med sig Liams sockar hem, personalen måste ha satt på han fel, nåja det är sånt som händer, vi ska byta tillbaks imorgon.


Ikväll blir det att chilla framför tv:n med en kopp te och mys med Sky. Det blir en tidig kväll ikväll då jag är helt slut. Trolig orsak till min trötthet är nog vädret.


Då jag inte kan lägga ut nån ny bild just nu får ni nöja er med en som är några dar gammal...


 

Ni märker säkert att jag har peruk på mig, det var när vi var hos Michell och testade kläder mm för maskeradfesten på lördag. Men Alexander är söt   .



/Ha en bra kväll!

Av carriecarrie - 18 augusti 2011 07:47

God morgon alla därute!


Jag hörde att det skulle bli fint väder idag, men återigen vaknar man till regnet. Jag ska inte klaga då jag trots vädret har haft en underbar morgon med min busiga son och min fina katttjej Sky  


Alexander väckte mig runt 4 och ville ha lite välling men somnade om ganska snabbt igen, jag tror det börjar lugna ner sig nu med dessa nätter. Han väckte mig återigen 06:40 och hade då bestämt sig för att gå upp, jag gjorde lite välling till honom som han fick dricka upp i min säng, sen var det mys i ca 5 minuter innan buset kom igång. Jag älskar såna här mornar då han är så glad, jag kände lugnet så vi hade vårat morgonbus ett tag innan vi gjorde oss iordning och traskade iväg mot dagis i regnet. Det är ganska skönt ute trots allt, jag trodde det skulle vara betydligt kallare, så man får glädja sig åt det man har, det kan ju inte alltid vara strålandeute.


/Lev och må! 

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards