Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av carriecarrie - 25 augusti 2011 20:14

Jag hade planerat min dag med att vila en stund på förmiddagen och sen plugga, för att sen lite senare vara med Rossan. Ingen av dom planerna höll, klockan 9 pratade jag med Erica, hängde med henne ut på promenad med hennes hundar, sen blev man ju hos henne en lååång stund.


När jag tänkte gå hem för att plugga mm så ringde Rossan. Vi bestämde oss för att ses direkt så jag gick och mötte henne och Felicia innan vi gick hem till mig och var här till vi skulle hämta Alle på dagis.


Det var har varit härligt ute, det har inte varit strålande sol men det har endå varit ganska skönt ute så när vi hade hämtat Alle på dagis så tog vi en promenad hem till Rossan. Jag tror promenaden som i vanliga fall brukar ta ca en kvart tog en timme idag, barnen ville åka och gå själva om vartannat vilket var roligt att se.


 

Min son är stark, han knuffade på ganska långt för att vara så liten som han endå är, Felicia tyckte det var roligt att få åka, jag tror nästan hon somnade en stund.


 

Alexander har alltid varit intresserad av brunnar, han fick stå och titta en stund innan vi gick vidare.


 

Var bara tvungen att ta en bild på mina favoriter  .


När vi hade kommit till Rossan så satte hon igång med maten ganska snabbt, såklart blev vi bjudna på middag.. Tusen tack för det. Sen efter det fick ungarna bada, dom badade länge och hade riktigt kul.


Efter badet så gick vi in i Felicias rum, jag hjälpte Rossan att sortera ut kläder som inte Felicia kan ha längre. Man tänker inte på hur fort barnen faktiskt växer, jag måste själv sortera Alles kläder någon dag.


  Tarzan låg utanför och tittade på oss, jag gillar hans ögon som speglar sig i golvet på den här bilden.


Ganska snabbt efter det så skjutsade Bosse hem mig och Alle, vilket var riktigt sjysst.


  En fin bild på Bosse. Tack för skjutsen hem och hjälpen att bära upp vagnen mm  .


Som ni då förstår så har jag inte pluggat på hela dagen, så nu får jag sätta mig med egnelskan en stund innan jag ska hoppa i säng.

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards