Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av carriecarrie - 11 augusti 2011 21:18

Har varit en relativt lugn dag idag för min del, jag sov några timmar på förmiddagen innan jag och Erica gick till solbacken tillsammans.


Alexander var på dagis första dan efter lovet, jag kan inte fatta att det redan har gått nästan 7 veckor sen han var där sist. När vi gick ut imorse frågade jag om han ville gå till dagis, knappt hade jag hunnit säga det så sprang han hela vägen dit, så vi var en halvtimme för tidiga. Det var då inga bekymmer att lämna han där fast vi var så tidiga, han vinkade och sa hejdå till mig när jag gick, det var så skönt att han inte blev ledsen, det var inga tårar eller rop efter mamma.


När jag hade varit med Erica så var klockan redan runt 14 så då gick jag direkt och hämtade lilleman, han var go och glad och det värmde ju att han blev så glad när han såg mig komma. Allting hade gått jättebra som det brukar, så imorgon får han vara där till klockan 15 som vanligt.


Vi var hemma ca en timme innan vi drog iväg till Lise och hade trevligt där ett tag, barnen lekte, dom var dock inte lika bra vänner som dom brukar vara, det var väl mest troligt för att dom var så trötta men what to do?.

Nästan direkt när vi kom hem igen så fick Alle gå och lägga sig då han var helt slut. Så nu sover lilleman, själv har jag haft det mysigt med Sky framför tv:n, så nu ska jag nog gå duna om en liten stund.


  En fin bild på Sky som ligger i Felicias vagn.


/God natt

Av carriecarrie - 11 augusti 2011 19:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards