Alla inlägg den 11 april 2012

Av carriecarrie - 11 april 2012 14:29

Då har kaoset blivit en liggplats för Chila istället.


 


Ny bild  .


 


Bilden från igår   .


Hmm aldrig mera detta kaos, visst är det en enorm skillnad och mycket lättare att hålla rent, det hade ju hunnit samlas en del damm bakom allting. Men nu känner jag mig helnöjd och ska bara njuta med min son och mina djur resten av dagen. Lägenheten är ju fin nu AWESOME  . Självklart finns det saker kvar att göra men en sak i taget, det värsta är iallafall taget nu. 

 

Av carriecarrie - 11 april 2012 13:32

Stort tack till min älskade moder som hjälpte mig att röja undan i mitt sovrum idag + en massa annat. Nu har man skickat iväg ett helt lass med saker, slängt en del och sparat en del i förådet i källaren. Jag skulle verkligen vilja ge min mamma nånting som tack istället ger hon mig nånting:


 


Den här fina blomman gav hon mig idag, då vi inte har träffats nånting tidigare så fick jag den idag, gissa om jag blev glad. Jag älskar växter.


   

Visst är den fin?  


Nu står den på köksbordet och lyser upp. Nu har jag tagit en liten paus för att om en stund dammsuga innan jag tar ett kort på mitt nya rum ha ha. Det blev hemskt mycket större känns det som, jag är mycket glad och tacksam för allt hjälp jag fick, sånt uppskattar jag otroligt mycket.


Av carriecarrie - 11 april 2012 07:47

Återigen är det morgon och återigen följer man rutinen att gå upp, ta pojken till dagis och sen hamna här. Jag har alltås inget nytt att komma med alls denna morgon, för tillfället sitter jag i min myshörna och väntar på att kaffet ska bli färdigt. Kan också upplysa min vänner om att jag har slut pegnar på juppyn så kan ej ringa till någon, har även skrivit det på fb men för er som inte har varit inne på den så talar jag om det här. Den fylls mest troligt på nu på måndag då jag får pengar. Jag är sjukt trött, ska kanske gå vila en stund till. Hunden är nyrastad, katterna sover och jag funderar på att ta mig en powernap med katterna, men först kaffe såklart  .

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards