Alla inlägg den 9 januari 2012

Av carriecarrie - 9 januari 2012 23:22

Någon försöker hacka sig in på min fb igen. Den här gången gick det inte, men det har hänt en gång tidigare och då lyckades dom. Har ändrat lösenord igen.


Jag vill bara varna för att det finns fler som har drabbats så en ide kan vara att byta lösenord igen. Jag fick info om det när jag loggade in på min fb att någon hade försökt. Det är ju tur att man har spärrat sitt konto.


Av carriecarrie - 9 januari 2012 23:08

Ikväll är jag ensam hemma med Sky och Tarzan som är här. Olle for hem idag, jag saknar honom, vi har blivit så otroligt bra vänner då han har varit här. Underbara kille, med ett otroligt stort hjärta:


 


Men innan han for hem så for han och jag till denna underbara tjej:


 


Det var riktigt kul att träffa henne igen, har ju inte sett henne sen förra året. Jag berättade om det jag har varit med om mm. Vi for upp på solbacken och köpte några presenter till Eliot då vi är ditbjudna på barnkalas på söndag, sen handlade vi lite mer också, bla annat så vi kunde snaska lite till det okända. Sen tillbaks till Linnea igen.


 


Kom nyss hem, är helt slut. Ska ta en kopp te innan jag går och lägger mig. Alexander är inte hemma inatt. Jag hade tänkt hämta honom men kroppen sa ifrån igen, jag ska ringa till Rolf imorgon och prata med honom om mitt bekymmer. Ska också hämta hem min son imorgon hoppas jag, jag står inte ut med att vara utan honom. Det blev inget avancerat inlägg ikväll, det blir det väl aldrig.


//God natt


Av carriecarrie - 9 januari 2012 13:31

Vaknade för en stund sen. Självklart gick man ju upp klockan 7 och lämnade sonen på dagis, men gick och la mig när jag kom hem. Varför var man då så slut?. Jo för att efter inlägget inatt så tänkte jag ju försöka sova igen då jag druckit en kopp te mm. Men min säng var upptagen:


 


Det är helt ok att dela säng med Alexander, men med både Olle och Alexander blir det lite för trångt, då Alexander bökar runt som en mask i sömnen och Olle tar sin plats. Hmm jag la mig längst ut och fick i stort sett ingen sömn alls.


Men nu då man har tagit igen lite sömn blir det att äta nånting och starta en diskmaskin + göra det man alltid gör. Olle far hem idag, det känns lite konstigt eftersom han har varit här så sjukt länge nu. Men det har varit underbart att ha honom här, han har verkligen varit min hjälpande hand genom den svåraste tiden hemma.


Nu mår jag mycket bättre men har ont mellan snittet och den vänstra höften, när jag går känner jag en konstig smärta i höften, vet inte om det är för att dom har varit och bråkat i buken på mig eller om det är något annat som spökar. Sen att snittet gör mig galen nu är ju för att det läker som det ska. Så jag är bara tacksam, men det tar på krafterna att bli frisk. Men frammåt går det och gladare blir jag för varje dag jag känner mig piggare. Jag ska verkligen göra allt jag kan för att orka hämta Alexander idag, får väl se vad min ork säger runt 15.

Av carriecarrie - 9 januari 2012 01:21

Jag sov några timmar när jag gick och la mig men vaknade av att Sky bökade runt i sängen, jag är fortfarande trött men kan inte sova. Alla dom andra sover, hmm kanske tar jag en kopp te och sätter mig i köket en stund. Jag gillar att bara vara när jag vaknar såhär på natten, det är faktiskt ganska mysigt.


   


Sky sover i min säng som alltid, myskatten.


 


Jag gick in och tjuvtog en bild på min son, såhär såg han ut för en liten stund sen  .


Men nu ska jag ta en kopp te tror jag och sen försöka sova igen. Ska ju upp med tuppen denna morgon och lämna Alexander på dagis  .

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards