Alla inlägg den 7 januari 2012

Av carriecarrie - 7 januari 2012 11:59

Vaknade för en stund sen av att Michelle ringde, jag känner mig aningen sliten efter igår. Har ont i buken och är trött och mår illa. Måste endå gå upp nu, ska fara en vända förbi solbacken innan jag hämtar min son. Lusse ska hem idag också, tråååkigt. Anyway så blir det väl att slänga i sig lite frukost och gå ut en liten stund, vill passa på att vara ute meddans det är ljust. Jag har ingen ork alls just nu, jag vill bara sova. Jag mår dåligt.


Av carriecarrie - 7 januari 2012 00:49

Självklart gick jag inte och la mig när jag sa att jag skulle. Jag startade en tvättmaskin och började plocka undan istället, sen la jag och Olle oss i soffan och såg på en film. Jag saknar mitt hjärta så grymt mycket, men nu är det bara några timmar kvar till han kommer hem. Om jag bara slipper ha så ont och orken tillåter så ska jag försöka ha honom hemma imorgonnatt.


Fick en fråga: Kommer du alltid att ha djur?.


Ja jag har ju Sky så henne kommer jag ju att behålla såklart. Sen gjorde jag ju mig av med Meja då hon inte passade som innekatt, nu bor hon i Sorsele hos Liia där hon har det jättebra. Sky är min drömkatt alltså, hon är så lätt att ta med sig om man måste det, eller låna ut till en kattvakt då hon är så grymt snäll men också otroligt anpassningsbar. Henne gör jag mig inte av med om nu inte Alexander helt plötsligt skulle bli allergisk eller om hon skulle bli sjuk. Jag ska boka en tid hos veterinären snart då hon ska chippas och vaccineras. Som det ser ut nu så kommer jag absolut inte att ha fler djur, det räcker med henne. Men när Alexander blir lite äldre och beroende på vad framtiden har att ge så blir det väl att skaffa en hund igen nångång.


Nu borde man försöka somna, men ska bara vänta en liten stund på att tvätten ska bli färdig så jag kan slänga in den i torktumlaren. Sen blir det att krypa till kojs.


Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards