Alla inlägg den 6 januari 2012

Av carriecarrie - 6 januari 2012 22:00

Då har Peter och Erica dragit sig hemmåt för ca en timme sen och lugnet har lagt sig här i lägenheten. Dom är ju inte här allför ofta tillsammans så det var riktigt kul att dom båda kom hit, det blev skromål till middag, efter det så vi på Kommisarie SPÄCK.  Jag är helt slut så jag funderar på att gå lägga mig, mår lite illa efter allt onyttigt man har vräkt i sig dom 2 sista dagarna. Kan också passa på att berätta att vi har slängt ut julen nu, nu är granen och allt julmys borttaget till nästa jul. Det var mysigt så länge det vara men nu är det över.


Alexander kommer hem några timmar imorgon också så det är bäst man går och lägger sig så man är utvilad när han kommer hem, som det känns nu lär jag inte ha några större problem med att somna.


//God natt


Av carriecarrie - 6 januari 2012 17:50

Runt 12 tiden idag ringde Erica, jag fick hem sonen så vi drog oss ditåt. Hade tänkt vara där till Rossan hörde av sig. Vi har varit där fram tills för en stund sen, nu har min underbara son farit igen. Rossan hörde av sig men det gick inte att svara på hennes sms, jag fattar inte varför.


Men det blev en heldag hos Peter och Erica, vilket var riktigt kul, nu ska jag sätta mig och se på Andra avenyn som Peter har gett mig, TUSEN TACK PETER!!!. Jag tror dom är påväg hit om en stund då vi ska äta tillsammans och kanske se nån film mm. Så det blir en fortsatt trevlig kväll, trots att man är så slut så man håller på att stupa:


             


Lite bilder som togs under dagen. En extremt trevlig dag, nu ska jag prova att ringa till Rossan och se om det går.


// Lev och må.

Av carriecarrie - 6 januari 2012 01:11

Har sett på film, vi låg i soffan tillsammans och såg på ett helt gäng med filmer ikväll. Det var så mysigt att bara få den där närheten från någon som tycker om en för den man är. Och nej vi hade inte sex, kan ni tänka er!!!. Vi är vänner och behövde väl bara vanlig enkel närhet som man kan få från en vän. Sen så låg vi och pratade om livet i största allmänhet, riktigt mysigt. Men då när jag tittade på klockan så hade tiden rusat iväg igen, inte helt ovanligt. Olle plockar undan och jag ska fylla en diskmaskin, min mobil kommer att ringa runt 10 vilket är bra eftersom jag måste vända tillbaks dygnet nu. Min son kommer ju dessutom hem om några timmar, jag ska verkligen spendera så mycket tid som det bara går med honom, hjärtat mitt  .


//God natt

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards