Alla inlägg den 20 januari 2012

Av carriecarrie - 20 januari 2012 21:23

Då har man beställt biljetter till seansen med Terry Evans den 9 maj, AWESOME  . Den här gången ska jag inte missa det. Hoppas Rossan och dom också ska dit, annars blir det jag och Olle och kanske några fler. 


//God natt

Av carriecarrie - 20 januari 2012 16:32

Den här fredagseftermiddagen är som en helt vanlig eftermiddag för mig och sonen bortsett från att Olle är här. Det var en kort dag på skolan idag, vi fick bla tillbaks testet från förra  veckans förhör, jag trodde jag skulle ha alla rätt men ok jag hade ett fel så jag är faktiskt ganska nöjd endå. Vi gjorde ett nytt liknande test idag som gick till på samma sätt som förra veckan, jag gissar på att jag har ett fel på det testet också men det återstår att se. Hursomhelst så har skoldagen varit riktigt bra, jag trivs verkligen med tjejerna, även killarna är trevliga men jag umgås mest med två av tjejerna i min klass.


Sen kom man hem och tog det lugnt en stund innan det var dags att hämta sonen på dagis. Jag trodde dom skulle vara ute när vi kom så jag blev lite förvånad när dom satt inne och bakade med modellera. Jag hade glömt kameran hemma då så tyvärr kunde jag inte ta nån bild på dom när dom satt där och bakade. Men dom var helt underbara, jag tycker om när barnen är så snälla mot varandra, det var ju bara Alexander och 2 barn till där. 


När vi sen kom hem från dagis så fick Alexander sin lilla present av mig, han blev glad när han fick en traktor. Han lekte med den en stund innan han kom på att han ville utforska förrådet som jag har i hallen: 


     


Någon dag måste jag rensa ur förrådet, det är verkligen kaos där inne. Man får väl helt enkelt ta sig tid för det. Men nu ska Bosse komma med lite mat till Tarzan, Alexander badar och jag funderar på att sätta mig med studierna en liten stund. 



//Ha det bra. 


Av carriecarrie - 20 januari 2012 07:54

Kom hem efter att ha lämnat sonen på dagis och hittade Tarzan här:


   


Myshunden, jag gick fram och kelade med honom en stund. Nu ska jag gå igenom läxan en gång till innan det blir dags att bege sig mot skolan om ett tag.

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards