Alla inlägg den 25 januari 2012

Av carriecarrie - 25 januari 2012 22:17

Nu ska jag göra samma sak som Sky:



Så nu säger jag god natt. 

Av carriecarrie - 25 januari 2012 19:26

Är helt slut, har ont i huvudet men är glad endå. Dagen har varit underbar, min son var go och glad när han kom hem så livet leker. Var ute med hunden på en längre runda idag, det var riktigt härligt ute, Tarzan var som en valp när vi var ute, jag valde dock att inte släppa honom lös då det var så många andra ute. Tarzan är den absolut snällaste hund jag känner men hur ska en som är hundrädd veta det?. Nåja han klagade då inte över att måsta vara kopplad, vädret var på topp precis som humöret. Jag ska sätta mig en läxa nu då jag inte har hunnit göra det tidigare. Pojken sover så det är väl bara att sätta igång  .


 

Av carriecarrie - 25 januari 2012 13:33

Vi försov oss imorse jag och sonen, jag hade ställt larmet på 06:15. Jag måste ha stängt av det i sömnen för när jag vaknade av att Sky bökade på bredvid mig så tittade jag på klocka, 07:30 oooopsie!!. Jag skyndade mig upp, ringde min moder som var en ängel och kom, så meddans hon lämnade min son på dagis så gick jag ut med hunden + tog bort is från bilen mm. Sen körde jag till firman, då jag självklart var så stressad så var det rödljus hela vägen genom stan. Men tillslut var man framme, jag lämnade bara nyckeln och sa snabbt till Tommy att leta rätt på felen och ringa till mig sen. Blev sen skjusad till skolan av moder så jag kom precis i tid, snabba ryck med det gick bra tillslut. Skoldan i sig var helt ok, dock gick det riktigt dåligt på testet idag, får nog bara G. Anyway, dagen svischade förbi på skolan idag så plötsligt slutade man. Jag ringde farsan som fick komma och hämta mig, dock fick han släppa av mig i stan, jag träffade Michelle där och tog en lunch med henne uppe på CK, trevligt, trevligt. Sen skulle hon på ett möte så jag fortsatte att strosa runt på stan en stund innan jag ringde min moder som fick komma och hämta mig på kupan där jag köpte ett linne och en kopp.


Nu kom man hem för en stund sen och sitter här med en kopp kaffe, jag har baljat kaffe idag. Ska ta ut vovven på en runda innan jag sätter mig med läxan, och sen blir det att hämta sonen på dagis och bara ha mysigt med honom. Det är väl det jag har tänkt, sen om det dyker upp annat så blir det väl så. Joo föresten Tommy ringde från firman, det var en hel del som behövde fixas i bilen, så det kommer att kosta mig 7000 kr att få den lagad, hjälp så dyrt. Men det är dyrt att ha bil, så det är bara att betala. Får mest troligt tillbaks den på fredag.


//Ha det bra.

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards