Alla inlägg den 2 september 2011

Av carriecarrie - 2 september 2011 22:46

God kväll bloggen!


Det är varmt i min lägenhet, har haft dofljus tända fram tills nu. Det var riktigt mysigt att lägga sig och se ljusen som stod i fönstret, Alexander sover och sover, jag var nyss in till honom. Jag gick och la mig lite efter nio och kelade med Sky i sängen innan jag försökte sova, det var ju såklart omöjligt. Jag känner mig ganska avslappnad just nu, det var ju ett tag sen.


Vad mer kan jag säga?.. Typ ingenting vettigt. Jag borde försöka sova igen när jag trots allt har lyckats slappna av en hel del nu, men det känns inte som jag kan somna. Är det för att jag har låtit crosstrainern vilda idag eller??. Hmm kanske fick jag inte min dagliga motion, men då var jag ju helt slut av all hjärngympa istället.


    Här sitter man nu och ser ut som hej här är jag, kom och hjälp! på dom här bilderna, men såhär ser jag ut när jag är en Zombie som inte kan sova. Lite ego är jag faktiskt när det gäller bilder.


Nåja det är väl dags att göra ett försök till då min son kanske inte vill sova lika länge som jag vill imorgon. Vi ska endå vara hos Rossan och Felicia runt 11 tror jag...


/God natt alla läsare...

Av carriecarrie - 2 september 2011 21:03

Jag är såååååå trött ikväll. Jag var som en zombie när jag for till skolan imorse, inte tror jag läxförhöret gick så bra idag heller, för att inte tala om det jag fick tillbaks idag, det gick rent utsagt uselt!. Jag pratade med min lärare om provet som jag missar på måndag och frågade om jag kunde få göra det på torsdag. Svaret blev såklart nej då dom har som regel att inte tilllåta sånt. SUCK, istället fick jag komma dit på torsdag så jag inte behöver komma alltför långt efter, hon sa ju också att jag redan ligger på VG nivå så jag behöver inte oroa mig för att jag missar provet, RIGHT!!!. Nåja det finns inget jag kan göra åt saken.


Efter skolan for jag och min moder till myrorna och köpte lite vinterkläder till Alle, jag hittade en svart overall, en svart mössa och ett par svarta skor. Min mamma hittade lite annat som kan vara bra att ha. Sen for jag till stan och mötte tjejerna, det var riktigt kul att ta en fika med Jenny och Stephanie, då jag inte har träffat Sephanie på ett tag. Min moder hämtade min son på dagis så jag skulle kunna få lite längre tid med tjejerna på stan, det blev en fika på ainas, trevligt trevligt   .


     Jenny med sin lilla beskvi haha, det var den största jag har sett. Stephanie vägrade vara med på bild, men det är bara att acceptera att alla inte vill.


Anyway så for jag direkt till Rossan och var där en stund, jag har användt bältet en gång idag, Bosse sa att jag får köpa bältet för 250 kr, gissa om jag blev glad  .  Sen for vi upp på Maxi hela gänget och handlade, det var sjukt mycket folk där så det är ju tur att Bosse och Rossan har självscanningen. Sen skildes vi åt, jag for och hämtade Alle och for sen hem och gjorde middag, kyckling och ris yummie, hmm jag glömde att jag och Rossan ska äta det till lunch imorgon, men å andra sidan stör det inte mig att äta det 2 gånger på raken. Sen fredagsmys med sonen som somnade för en stund sen. Själv ska jag också duna nu då jag är trött och mår illa efter dagens fika med tjejerna.


  Jag bjuder på en egobild så Jenny slipper vara ensam på bild i detta inlägg.

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards