Alla inlägg den 4 september 2011

Av carriecarrie - 4 september 2011 16:40

Det har varit intensivt men trevligt sista dygnet. För tillfället är jag hemma en liten stund då jag nyss har lämnat ifrån mig pojken, saknar honom redan men vet att han har det bra. Jag får träffa han imorgon om jag orkar då jag är ditbjuden på middag, sen får han komma hem på tisdag.


Jag och Rossan har haft riktigt kul med barnen på den här mor och barnhelgen.

Då jag är lite för trött fär att skriva så lägger jag ut ett gäng bilder istället...


   

Här hade vi nyss kommit dit, Alle är taggad för helgen  .


       

Efter att ha busat ute en stund så gick vi in och såg på Alvin och gänget med barnen som fick lite fika samtidigt. Alle är inne i filmen, men den var riktigt bra faktiskt .


  Sen åt vi middag, här står Alle och tittar på meddans Rossan gör efterrätt, den blev riktigt god.


  Sen var det läggdags för barnen som somnade relativt fort. Men då hade dom hållit igång en hel del. Alle sov i resesängen såklart.


   

2 pigga barn morgonen efter.


  Frukost.


      Sen mera fika och mera bus.. Hmm vad har Felicia i tankarna tro???


   

Rossan som kramar om Sky. På bilden före har vi ju favoriten Tarzan.


Mitt i mitt bloggande plingade Madelene på dörr´n och frågade om jag hade kaffe. Hon fick syn på Sky och ville låna henne, snacka om att ha tur för då slipper Sky vara ensam inatt. Nu är hon nere hos Madelene och Beccy som är och hälsar på hos sin mamma. Beccy och jag har bestämt att vi ska ha en kull kattungar, hennes hane och min hona... UNDERBART!!.


Nää nu måste jag sluta skriva och dra mig mot Rossan.


/Ha det bra, precis som jag :-).

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards