Alla inlägg den 26 september 2011

Yes

Av carriecarrie - 26 september 2011 20:53

Jag höll på att explodera för en stund sen. Jag höll på med Engelskan, då vi ska göra en redovisning imorgon så behövde jag skrivaren för att komma åt mina papper som ska med. Den sa gång på gång på gång att det hade fasnat något papper i den, så jag kollade ju också gå på gång på gång utan att hitta något papper. Jag provade också att starta om datorn + skrivaren några gånger, men den sa fortfarande att det hade fasnat papper i den. Jag kände verkligen att gränsen var nådd för jag vad stod ut med när jag provade he en grej åt sidan i skrivaren. Då fungerade den, jag lyckades få ut min redovisning + mina 2 bilder på Sky som jag ska visa för klassen imorgon. Det kändes bra att komma på och lösa problemet själv.


Så nu är det gjort. Ska bara läsa genom den några gånger så jag kan den imorgon. Jag känner ju Sky och älskar Sky så jag skrev inte ner så mycket på papper, det får komma eftersom. Det jag måste koncentrera mig på är att stå framför hela klassen och prata utan att svimma, jag är såååå nervös. Men nog ska det gå bra, det är bara att andas med magen och tänka på att alla nog var lika nervösa som jag när det var deras tur, men hittills har ju alla överlevt också.


Jag har en uppgift till att göra innan jag ska till skolan imorgon. Jag kanske sätter mig med den ikväll en stund, annars satsar jag på den imorgon. Sky leker med nått papper som hon har hittat i hallen, jag måste verkligen städa imorgon när jag kommer hem. Jag ska ju på ett möte direkt efter skolan, sen blir det hem och åtminstone dra en vända längs golvet med dammsugaren.


Nu ska jag sluta skriva och fortsätta att dona på en stund.


/Ha en bra kväll

Av carriecarrie - 26 september 2011 07:26

För ovanlighetens skull.. eller så inte. Det blir en powernap om en liten stund. Alexander måste ha haft en mardröm inatt för han vaknade lite efter 24 och kunde inte somna om. Han fick lite välling som han tacksamt tog emot men sen fick jag inte lämna hans rum, det hela slutade med att han fick sova i min säng inatt, men det var riktigt mysigt. Dock är det ju svårt att sova i en 120 säng med en 2 åring som inte ligger stil, så det är väl inte konstigt att man är så trött egentligen.


Nu är han på dagis, jag har mycket att göra idag men då jag är helt slut nu så måste jag sova en stund till. Klockan 14 är det skola, piss, jag är inte det minsta sugen på att fara till  skolan idag, men what to do?. Före det ska jag förbi HSB och prata med dom om en sak och sen måste jag tanka och fara och handla det jag missade igår.


Men nu en powernap. Vill som bara vara ifred nu, får väl se om jag blir mer social sen.


/See you

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards