Alla inlägg den 28 september 2011

Av carriecarrie - 28 september 2011 09:28

Nu blir den en härlig promenad med Michell, Eliot och goa underbara Samba som vi ska hämta så fort Michelle ringer. Vädret är helt ok bara man klär på sig lite varmare kläder, humöret är på topp, Kan det bli bättre??  


Har startat en tvättmaskin och plockat undan det värsta. Jag fortsätter städa imorgon, idag ska jag spendera dagen med Samba och min son + några vänner under dagens lopp. Men först promenera med Världens bästa Michelle och Eliot  .


/See you

Av carriecarrie - 28 september 2011 07:38

Sonen på dagis och själv sitter man här och är förkyld. Jag har inte tid att vara förkyld så jag tänker fullfölja mina planer för dagen. Först städa och känna lugnet, sen fara och hämta Samba som jag har lovat att ta hand om idag, det ska bli spännande att se vad hon och Sky säger om varandra. Sen blir det att plugga en stund, jag känner mig lugn  då jag har hela morgondagen på mig att plugga också.


Natten har varit lugn, Alle väckte mig först 06:30 imorse, sköööönt att få sova en hel natt.


Jag har börjat drömma jättemycket. En del drömmar är riktigt otäcka meddans andra är helt underbara. Ingen dröm är speciellt logisk och oftast slutar dom otroligt bra om jag får drömma färdigt dom.

Jag tror inte att jag har drömt såhär mycket tidigare i mitt liv, blir bara lite fundersam varför jag har börjat göra det nu. Men det sägs ju att mycket som man upplever i verkligheten speglar av sig i drömmarna. Det är konstigt sånt där kan jag tycka.


Sen har jag börjat upptäcka mer och mer att vi som bor här inte är ensamma i denna lägenhet. Det märks mycket på Sky som kan sätta sig och titta på nånting flera minuter ibland, jag försöker verkligen se vad det är som hon ser men jag ser ingenting. Sen upplever jag själv, att saker har börjat flytta på sig och att saker som inte ska kunna ramla ner från hyllor mm bara gör det av sig själva mm. Alexander har ibland pratat med någon, men då när jag har gått dit så har det inte varit någon där. Många gånger då jag har gått och lagt mig har jag känt mig väldigt iakttagen i sovrummet, ibland när jag har kommit ut från badrummet och är på väg in i sovrummet så har jag känt att någon har gått bakom mig men stannat när jag går in i mitt rum. Det har varit otäckt så jag har inte vågat vända mig om och se om det verkligen är någon där. Ibland när jar har suttit vi datorn eller lagt mig i sängen känns det som om någon har lekt med mitt hår, inte på något otrevligt sätt men det är lite otäckt när jag inte vet vem eller vad det är. 

Det är mycket sånt som har hänt + fler saker som jag inte orkar skriva ner här just nu, men det verkar som att det kommer att bli mer och mer, för hittills har det blivit mera påtagligt än vad det har varit tidigare.

Jag och Rossan har ju länge pratat om en till spökkväll men det har ju inte hunnit bli av ännu, jag har inte berättat det här för Rossan heller för att jag vet inte ibland om jag bara har blivit helt knäpp eller inte, sen finns det andra orsaker som gör att jag har valt att inte berätta det.


Men nu har det gått så långt och det känns inte som det kommer att ge sig så nu delar jag gärna med mig av det här i bloggen. Om någon har upplevt liknande saker eller kan ha nå teori om vem det kan vara eller vad jag kan göra åt saken så hör gärna av er.


Oj det blev verkligen blandad kompott i det här inlägget. Dags att börja städa.


Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards