Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Lite kul faktiskt :-).

Av carriecarrie - 15 maj 2012 08:45

Då jag hade gett upp allt som hette sömn så blev det bus hemma, Alexander fick en smörgås meddans jag tog mig en kopp kaffe, vi lyssnade på musik och busade med en leksakssvamp som Alexander har. Det gjorde mitt humör så otroligt mycket bättre och dogsen fick sova en stund till vilket gjorde dom riktigt nöjda och glada när vi skulle gå till dagis.


 


MY LOVE  .


Då vi lämnat Alexander på dagis så gick vi upp till eljuspåret där jag släppte hundarna som vanligt. Vi gick först långa rundan, vi var dock tvunga att gena på ett ställe då det var för mycket snö och vatten, på den rundan fick vi inte ett enda möte. Men då vi sen gick korta rundan också så fick vi ett hundmöte, båda mina hundar var lösa men kom fram till mig när jag ropade på dom istället för att sticka, min duktiga tjejer. Sen då vi hade passerat det mötet så hörde jag något i skogen så jag lockade till mig tjejerna och då får jag plötsligt syn på en stor vit hare som sätter sig och tittar på oss, det var ju bara tur att hundarna inte fick syn på den, men det var roligt att få se en hare på så nära håll.


 


Tyvärr blev bilden suddig och jag vågade inte smyga mig närmare eftersom att jag var rädd för att hundarna skulle få syn på den, men ni ser ju iallafall att den sitter där.


       


Och några bilder på tjejerna såklart. Då vi kom in sen så var dom ju både blöta och smuttsiga så dom fick gå ut på balkongen och vara där ett tag meddans jag gjorde iordning mat till dom mm. Så nu har dom nyss vräkt i sig sin mat och jag tog mig en kopp kaffe till meddans jag sitter här och tar det lugnt meddans jag spelar på fb bland annat.


//Ha en underbar dag!.

 
 
Solveig

Solveig

15 maj 2012 22:56

Jag såg också en stor, vit hare i skogen idag och blev nyfiken på hur pass vanligt det var så jag googlade på det och hittade hit till din blogg. Tyckte att staketet som syns i bakgrunden på dina bilder påminde väldigt mkt om ett staket som finns vid ett elljusspår där jag brukar promenera så jag började fundera på om vi kanske bodde i samma stad?? Tyckte det verkade lite väl osannolikt men vid närmare inspektion ser faktiskt du också bekant ut! :-O Vet inte om du skrivit på din blogg var du bor (har inte kollat runt så mkt) men visst bor du i Skellefteå?? Jag jobbar som kassörska på Willys Solbacken och tycker att jag känner igen dig därifrån. Det kan till och med ha varit samma vita hare vi såg i skogen idag! :-D

http://https://www.facebook.com/zunway

carriecarrie

15 maj 2012 23:09

Hejsan :-).

Oj joo jag bor i Skellefteå, det var Moröhöjdens eljuspår. Det var inte dig och din man jag mötte idag då med en hund eller?. Det är mycket möjligt att vi såg samma hare då, det var faktiskt kul att du skrev och sa det :-). Men utifrån vad du berättar så är det absolut troligt att det kan vara så :D.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carriecarrie - 3 juni 2012 23:53

Nu flyttar jag igen.   http://www.nattstad.se/Carriecarrie   Det verkar inte lika roligt så kanske kommer jag tillbkas till den här bloggen. Men nu gör jag ett försök, folk påstår ju att nattstad är sååå mycket roligare. Nåja det återstår att...

Av carriecarrie - 3 juni 2012 20:39

Då vi inte hade speciellt mycket för oss sist jag skrev så blev det att ge Alexander några smörgåsar och sen att vi drog iväg till solbacken. Men då jag också pratade med Erica i telefon så blev det en vända dit, hon ville träffa Alexander innan han ...

Av carriecarrie - 3 juni 2012 15:02


Vilken otroligt lugn dag vi har här hemma. Ingen av oss har gjort speciellt mycket, vi har ätit, chillat, varit ute med dogsen och bara haft mysigt. Men eftersom att det bara jag, sonen och dogsen hemma just nu så passade vi på att äta i vardagsrumme...

Av carriecarrie - 3 juni 2012 11:27

Jaa det är ofattbart vad tiden går fort imorgon blir man grabb 3 år redan!. Hans sista dag som 2åring har hittills varit lite jobbig men då är det bara förmiddag än så länge. För tillfället sover han, det är inte konstigt att han är trött idag som vi...

Av carriecarrie - 1 juni 2012 12:23

Det är 1:a Juni idag och inte det minsta varmt, det är ca 16 + ute, ok det är inte jättekallt men jag saknar den riktiga sommarvärmen som vi hade förra helgen då det var minst 22 + och strålande sol. Vars har den värmen tagit vägen liksom?. Borta i G...

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards