Alla inlägg den 3 februari 2012

Av carriecarrie - 3 februari 2012 23:41

Efter att ha sett på film och ätit glass så ska jag göra samma sak som Alexander:


 


Jag älskar glass men nu säger jag:


 


//God natt.

Av carriecarrie - 3 februari 2012 21:58

Har varit underbar, vi har lekt i Alexanders rum, tagit ett bad och bara haft det mysigt tillsammans. Nu sover lilleman efter att ha hållit igång hela dagen. Själv ska jag nog sätta mig och se nån film med Olle innan jag själv hoppar i säng.


       


//Ha en bra kväll!.

Av carriecarrie - 3 februari 2012 19:58

Idag har det varit extremt kallt ute, så Tarzan har bara fått komma ut och göra sina behov idag under dagen. Själv har jag mest vilat hela dagen, Olle är här. Tarzan for hem för ca en timme sen men meddans han var här så låg han på sin favoritplats och chillade:


 


Alexander har fått en till spis av en granne som plingade på och frågade om han ville ha den, verkligen jättegulligt av henne. Sen har vi ätit middag här hemma och bara tagit det lugnt. Nu funderar jag på att ta ett bad med min son som nu vill ha min uppmärksamhet. Vill också bara tacka Erica för att hon är så otroligt underbar och sköt upp festen 2 veckor så att jag får vara med sen när jag har blivit frisk, Tack för det syrran ha ha  . Men nu ska jag ta hand om min galna son. 



Av carriecarrie - 3 februari 2012 11:59

Här sitter man som vanligt och funderar på om det blir fest imorgon eller inte. Jag hostar, jag är för tillfället trött, jag fryser och svettas om vartannat. Oddsen är ju kanske inte dom bästa för att jag ska komma iväg, jag som verkligen vill komma iväg. Fick en jättegullig kommentar av Linnea på fb, när jag fick den vill jag ju på festen ännu mer, gogumman min. Så idag blir det att bara ta det lugnt som jag nu iof har gjort en hel vecka, men inte bara pga min egen sjukdom. Men idag ska jag göra allt jag kan för att bli frisk så jag kan fara på festen imorgon. Jag har ju verkligen sett framemot den så länge nu, klart man ska bli smittad av sonen då, men sånt är livet.


Förutom med att jag bara ska ta det lugnt idag så kommer det nog inte att hända nå mer, jag skulle verkligen behöva fara till solbacken och köpa dricka till imorgon, kommer jag iväg imorgon så tänker inte jag vara nykter. Men man får väl se vad dagen och kvällen har att erbjuda.


Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards