Alla inlägg den 23 februari 2012

Av carriecarrie - 23 februari 2012 20:27

Innan jag hämtade sonen på dagis drabbades jag av en ångestattack som inte var av denna värld, det var nog den starkaste jag har fått hittills, jag blev alldeles skakig och glömde bort tiden när jag skulle hämta Alle. Jag gick till Madelen och träffade Beccy som var där, jag blev bara där en kort stund men det var väldigt härligt att få prata med Beccy och tänka på annat en liten stund. Wox var ju lika go och glad som alltid:


 


Vackra schäfer.


Sen efter det var jag tvungen att föra över pegnar så jag kunde fara till apoteket och hämta ut en starkare ångestmedecin som skulle hjälpa, dock hämtade jag Alexander innan och började må bättre då mitt allt var på så bra humör. Han skrattade och berättade vad dom hade gjort på dagis mm.


     


3 jättefina bilder på mitt hjärta  . När vi väl kom till apoteket så var det slut recept så tillslut ringde jag till psykjouren och fick det utskrivet, men jösses vilka jobbiga timmar det var. Jag körde till hemmakväll och köpte säsong 5 av skilda världar så den har jag sett på ikväll sen jag sövde pojken. Ska springa ner till Madelen och ge henne en sak och sen snabbt ut med hunden innan jag själv ska sova.


Så denna dag har varit jobbig på eftermiddagen, extremt jobbig. Hade det inte varit för min son hade jag inte vetat vad jag skulle ha gjort, jag är så glad för att han finns i mitt liv, han är ju min räddning. Så när vi kom hem efter våran lilla tur så kändes det sååå mycket bättre tack vare honom.


//Ha en bra kväll.

Av carriecarrie - 23 februari 2012 12:15

Jag måste ju vara knäpp, om inte annat så glömsk. Jag har gått igenom läxan en gång men kan för mitt liv inte komma ihåg vilka glosor vi har i läxa. Men eftersom vi har prov på onsdag så gick jag igenom alla glosorna vi hade, det är sjukt mycket glosor, tur att kappitlet inte är så långt. Men nu har man tagit det lugnt och  pluggat mm så nu blir det en härlig promenad med hunden i det fina vädret, tyvärr ingen sol men det ser ut som det har slutat snöa och det är ju ett + åtminstone  


Jag mår inte så speciellt bra om jag ska vara helt ärlig, jag går runt med nån sorts ångest och jag har inte en susning om varför, kanske borde jag inte spekulera så mycket i varför. Jag brukar ju må bättre av att komma ut och röra på mig så det är väl det jag kommer att göra nu, sen får man se om det kanske blir en vända till stan med bilen och göra lite ärenden där.

Av carriecarrie - 23 februari 2012 08:01

Sonen är på dagis, jag har sett på tv en stund och tagit en kopp kaffe. Jag är jättetrött, jag har varit det dom sista dagarna och när jag vaknade hade jag en ångest som inte var av denna värld. Men nu känner man sig lite bättre så nu ska jag snart ta ut hunden och sen sätta mig med studierna. Jag funderar på att ta en längre runda med Tarzan nångång mitt på dan för det är så härligt ute, det snöar och är alldeles vitt ute men det är varmt, det tyckte åtminstone jag när jag gick till dagis med Alexander. Det enda som fattas ute nu är solen, men vem vet, den kanske kommer under dagen, jag hoppas det.


   


Vintern är faktiskt ganska mysig, när det är såhär varmt ute som det har varit dom sista dagarna så blir man ju påmind om att våren är på väg sakta men säkert. Det känns verkligen som att det här kommer att bli den kortaste vintern genom tiderna, åtminstone med tanke på kylan och värmen som kommer om vartannat. Jag har inga planer för dagen bortsett från plugg och mys med djuren och sonen då han slutar dagis.


Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards