Alla inlägg den 20 februari 2012

Av carriecarrie - 20 februari 2012 21:49

Efter att ha haft besök + varit hemma med sonen idag så känner man sig helt slut. Jag gick faktiskt en stund på crosstrainern idag då Alexander ville veta hur den fungerar. Meddans jag stod och motionerade på den så står han bredvid mig och skrattar, goungen min  . Nu sover han sen några timmar tillbaks och själv är det dax att krypa till kojs, då han har varit så pass pigg idag så hoppas jag att han kan gå till dagis imorgon. 


//Hoj hoj

Av carriecarrie - 20 februari 2012 12:26

Det tog ju bara några veckor innan allting kom:


 


Det här är en bild på kläderna som jag beställde till Alexander från Ellos för flera veckor sen. Men då beställningen kom så hade man ju hunnit glömma bort hur mycket det egentligen var så då blev det ju extra kul när dom väl kom  .

Av carriecarrie - 20 februari 2012 08:48

Alexander hade 39 graders feber inatt, men vaknade nu på morgonen och var feberfri och verkar inte ha ont, så förhoppningsvis hade läkaren på akuten rätt. Fick en komentar av Michelle, allt jag kan säga om den är att jag håller med till 200%, februari är fan ingen frisk månad. Men förhoppningsvis slipper barnen vara sjuka nå mer nu. Alexander sitter framför tv:n och ser på en film och äter popcorn, han har självklart ätit frukost före. Jag missar skolan idag men imorgon får han gå till dagis om han fortsätter att vara feberfri och såhär pigg.


   


Vi kommer att få besök senare idag så det är ju bara ren tur att han är i stort sett frisk nu, men man kanske inte ska ropa hej riktigt ännu. Så vi får väl se vad vi hittar på denna dag tillsammans, jag som har en massa ärenden att göra mm + skolan får helt enkelt ta det när Alle är på dagis imorgon, peppar peppar.


Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards