Alla inlägg den 24 februari 2012

Av carriecarrie - 24 februari 2012 22:08

Just nu befinner jag mig i en svår tid med mycket ångest mm. Jag kom nyss ut från duschen men känner mig fortfarande ganska förvirrad, det är väl så jag kan beskriva det bäst, jag känner mig allmänt förvirrad. Efter som att min son blev kvar hos sin mormor inatt efter många om och men så ska jag passa på att ta två attarax innan jag går och lägger mig. jag skulle kunna skriva en roman om hur jag mår mm, men det skulle ta alldeles för lång tid och bli för jobbigt att läsa för många av er läsare, så därför skriver jag bara kortfattat hur jag mår.


Jag känner mig besviken på en person som jag behövde idag, han kanske mådde för dåligt själv för att finnas. Kanske visste han inte vad han skulle säga å göra för att jag skulle må bättre, det vet bara han. Ikväll blev jag arg på honom, jag tror han blev arg på mig också. Jag blev arg på honom för att han inte fanns där för mig, han blev nog arg av andra orsaker. Det viktigaste är nog att det går att lösa, om inte annat för Alexanders skull, men det vet jag att vi kommer att kunna göra så småningom för just nu behöver jag en paus ifrån honom.


Jag sitter här just nu i min lägenhet med Tarzan och min katt Sky. Jag älskar dom 2 djuren för dom finns alltid där. Nu ska jag sätta mig framför tv:n och bara ta det lugnt. Jag ska ta 2 attarax för när dom börjar värka så kommer jag att somna, förhoppningsvis får jag den sömn jag behöver inatt. Imorgon är det en ny dag och då behövs det nya krafter.


//Talk to you later.

Av carriecarrie - 24 februari 2012 15:06

Jag var på apoteket efter skolan och fick hem min medecin, tog nyss en tablett. jag hade glömt hur slut jag blir av dessa tabletter. Gud det ser ut som jag är värsta knarkaren när jag skriver, men det kan jag garantera att jag inte är, jag är bara en tjej som har varit med om väldigt mycket och som för tillfället befinner mig i en kraftig svacka. Men det går över, mitt mående kommer att bli bättre med tiden. Som en person sa till mig, tiden läker inte alla sår men det blir lättare med tiden. Så jag får väl lita på det han säger och verkligen försöka tänka på det positiva i livet, som det egentligen finns mer av än det negativa om man ser på helheten.


Det som stör mig är när jag berättar för en del personer om hur dåligt jag mår och då personen i fråga bara börjar grina och prata om hur dåligt och hemskt allting är för den. Jag ska alltid vara andras psykolog men när ska jag få prata om hur jag mår, när lyssnar dom på mig???. Jag har vänner som ställer upp för mig till 100 % och ni är guld värda ska ni veta. Men då finns det en del andra som plötsligt ska tävla om vem det är mest synd om. Jag blir så arg och så trött på dessa personer.


SUCK livet ska inte alltid vara lätt, men jag är tacksam för att jag lever.

Av carriecarrie - 24 februari 2012 10:37

Jag har ingenting nytt att komma med just nu så därför skriver jag bara några få rader. Helgen kommer jag och Alle att ha fullt upp, ikväll kommer Linnea och Jonas hit och ska sova över till imorgon vilket ska bli riktigt kul. Och sen från imorgon till på söndag så ska jag vara barnvakt åt Felicia så det blir fullt ös hela helgen. Men än sålänge så ska jag bara ta det lugnt, jag ska träffa Sandra på skolan klockan 12 och äta lunch där med henne. Sen blir det en timmes lektion och sen hem, ganska snabbt efter det möta upp Linnea och hämta Jonas och senare Alexander. Så man får väl se om man har tid att slänga in ett inlägg sen, men jag ska försöka.


Både jag och Linnea har det lite jobbigt just nu så det ska bli skönt att få prata med någon som kan förstå en och verkligen bryr sig om en. Nåja det är väl det jag kan berätta just nu.


//Ha en bra dag.

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards