Alla inlägg den 12 mars 2012

Av carriecarrie - 12 mars 2012 09:47

Jag har varit så sjukt dålig på att plugga denna vecka, så när jag kommer till skolan förväntar jag mig inga höga reultat på vårat läxförhör, jag är så otroligt dum i huvudet   . Nåja är man dum så är man. Sonen är på dagis och hunden var ute för inte allt för längesedan så nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att sätta sig med studierna innan man ska dra in till stan och möta upp Rossan, hon ska få hjälpa mig med en upppgift hade jag tänkt, jag hoppas gogumman inte har nått emot det  


Då jag inte har någon kamera så har det varit jättedåligt med bilder i dom sista inläggen, tragiskt jag vet, så därför slänger jag ut en bild från förra året på mitt allt:




Jag ska försöka bjuda på lite bilder trots att jag inte har min kamera, Rossan är ju en ängel som lånar ut sin till mig ganska ofta. Ska försöka gulla med henne och se om jag får låna den snart igen, så fort jag får tillgång till en kamera så vet ni att det bjuds på en massa bilder igen. Men bilder ska endå få komma lite då och då, jag ska ju fara till Rossan någon dag med mitt usb och hämta en massa bilder därifrån, bla på min son när han var en liten bebis  . Så det ska ni absolut få se, då det är många som vill se honom som nyfödd. Jag fick en fråga på om jag hade fotat eller filmat förlossningen: Ja vi filmade den men den filmen kommer aldrig att läggas ut här i bloggen, det är min privata film som jag bara låter mina absolut närmaste vänner få se hemma hos mig. Dock kan jag lägga ut en del bilder från det att vi var på bb sen. Jaa ni ser ju vad jag väljer att dela med mig av så småningom.   

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards