Alla inlägg den 24 mars 2012

Av carriecarrie - 24 mars 2012 20:55

Har haft en otroligt bra dag med Michelle och Eliot. Min son är i sitt andra hem och tanken var ju att jag skulle plugga men riktigt så blev det ju såklart inte. Det hela började såklart med att jag skulle gå hämta min bil hos Michelle, då när jag går förbi Robert och Jennie så står dom ute och röker, eftersom jag hade Chila med mig så blev vi hos dom en stund. Hundarna busade meddans dom bjöd mig och Alle på fika, det var riktigt trevligt att träffa dom. Sen vidare till Michelle, tog bilnyckeln och for iväg och lämnade Alle, mer bus för Chila ha ha. Sen hem och lämna hunden, sen vidare till Michelle. Jag blev kvar där betydligt längre än vad jag hade räknat med, vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, Michelle tack för att du finns. Sen satte vi oss och såg på en film meddans Eliot sov, sen blev det fika och mera prat. Det hela slutade med att vi for till solbacken och handlade. Jag har äntligen köpt mat men kom nu på att jag glömde riset, nåja får ta det imorgon, jag är inte speciellt hungrig. Så nu har man kommit hem, jag känner mig inte speciellt glad, vet inte varför. Då jag var med Michelle var jag jätteglad, men nu då man kommer hem känner man sig bara nere. Det är konstigt det där alltså.


 


Såhär kände man sig hos Michelle, jag blev så sjukt sugen på att shoppa kläder då vi satt framför hennes dator och tittade på olika sidor med kläder på. Då vi väl skulle gå till solbacken såg det ut såhär ute:


 


Vars tog våren vägen liksom?. Nåja det lär väl smälta undan rätt så snabbt men på bara några timmar har det hunnit snöa flera centimeter, det är tur att det fortfarande är varmt ute.

Av carriecarrie - 24 mars 2012 11:12

Jag är nog jordens mest osmarta person, Alexander fick bada, han badar fortfarande. Jag pratade med Erica i telefon, allting var som vanligt förutom med att jag mådde skit, men som den ängel Erica är så får hon mig alltid att må bättre. Hursomhelst så kom Alexander på att han ville busa, så han hällde vatten över mig, då fick ju såklart telefonen sig en dusch samtidigt. Istället för att flytta på mig så stannar jag kvar bredvid min busiga son som såklart också fortsätter att busa. Det slutar med att mobilen också fick sig ett bad då jag helt enkelt råkade tappa den. Hur dum får man vara egentligen?  eftersom att jag nu var så extremt osmart så får jag ju skylla mig själv, det var ganska roligt pga att jag var så dum  . Nåja jag ska försöka få tag i en ny under dagen och kanske vara lite mera rädd om den ha ha. Nu ska jag gå ta upp min son från badet. 


 


Har jag gjort något?. Nejdå det var helt och hållet mammas fel  .


Av carriecarrie - 24 mars 2012 09:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av carriecarrie - 24 mars 2012 09:02

En morgon som dom flesta med en glad busig pojke och en hund som har varit på en morgonrunda. Själv är jag lika slö som alltid då varken min hund eller son vet hur man tar sovmorgon på helgen. Jag längtar till Alexander kan sova till 9 på mornarna åtminstone, hmm det är nog några år bort. Nåja det kunde ha varit värre. Jag vet inte ännu om Alexander ska sova hemma inatt eller om han ska få spendera natten i sitt andra hem, jag har inte bestämt mig, beslutet ligger hos mig. Jag trivs ju bäst med att ha min vilding hemma, men någon natts avlastning då och då är alltid skönt att få.


 


Alexander med sin nya keps som han vägrade att låta mig hjälpa honom med, jag måste göra den lite större, snabbt och enkelt liksom, men för min son som inte hade tålamod att vänta så fick det duga som det var.


 


Han är ju glad i vilket fall som helst. Hmm han tycker nog inte att mamma ska bestämma om den är för stor eller för liten, haha.


Jag måste plugga, har ett helt häfte att göra + ett kapitel att läsa mm. Så det kanske inte är någon dum ide att låta honom sova borta till imorgon. Vi får se.


Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards