Alla inlägg den 17 mars 2012

Av carriecarrie - 17 mars 2012 21:49

Läxan gjord, jag kan i stort sett det jag ska kunna, ska bara gå igenom det igen imorgonkväll. Hunden nyrastad, hon var så duktig som kissade nu när vi var ute, jag var lite orolig för att hon inte skulle göra det. Det har inte hänt nån olycka på fler dar, men då nu när Spike var här så glömde hon att säga till, hundarna var lugna men trots det så glömde hon bort sig och kissade i hallen, nåja sånt som händer. Jag älskar min vovve trots olyckorna och är nöjd med allt jag gjort idag  .


//God natt.

Av carriecarrie - 17 mars 2012 20:40

Då jag har haft fullt upp hela dagen så har jag inte haft tid att sätta mig framför datorn. Först hade man besök, sen for man och träffade Ida Maria, vi for upp i skogen och lät hundarna busa, sen vidare hem till mig och Alle och drack kaffe och surrade om det mesta, tack för en trevlig dag gumman  . Det låter inte som man har gjort så mycket men allt besök mm har tagit hela dagen, lämnade också tillbaks Tarzan och for förbi farsan 2 gånger. Nu sover pojken efter en härlig lördag så jag ska passa på att sätta mig med studierna som jag såklart inte har haft tid eller möjlighet att sätta mig med idag. Men så länge man hinner på kvällen så ska man inte klaga, sen blir det en snabbrastning så Chila får kissa innan man hoppar i säng, hoppas min son tar sovmorgon imorgon, haha ljuva dröm alltså. 


 


Jag tog hem mina egna kamera idag, den här gången ska jag lämna in den där jag köpte den och hoppas på att få den fixad, jag måste bara leta reda på alla papper till den då den är försäkrad. Hoppas försäkringen täcker skadan som jag nu inte har en susning om vad det är. Nåja nu ska jag plugga.


//See you.

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards