Alla inlägg den 26 mars 2012

Av carriecarrie - 26 mars 2012 18:01

Det var ett tag sen jag var hos Madelene så idag när jag hade rastat Chila på morgonrundan så plingade jag på. Vi satt och pratade meddans vi tog en smoke under hennes fläkt och drack kaffe. Jag och Chila blev där en lång stund, tiden rusade iväg och plötsligt var vi tvunga att gå upp till oss och äta lunch innan jag skulle iväg på mötet.


 


 


Det var full fart på hundarna, gissa om dom blev kompisar  .


Sen begav jag mig iväg till mötet. Ett möte jag verkligen hade längtat efter. Det var ett otroligt bra möte med 2 otroligt fina människor. Beslutet som togs var då att jag helt enkelt inte har orken att studera nu, jag måste ta tag i mig själv först och först nu verkar det som att jag verkligen kan få den hjälp  jag behöver. Eva kommer att kontakta psyk nu då jag mest troligt har åkt på en kraftig depression med tanke på det som har varit och delvis är. När jag lämnade mötet så var jag så glad och så lättad att jag började spy, det var som att allting släppte. Visst jag mår fortfarande dåligt och vägen tillbaka till livet är lång, men någon dag kommer jag i mål.


När jag hämtat sonen for jag och han till bibloteket och tog en fika med min moder. Efter det blev det middag på Frasses.


   


Det var en hungrig pojke som åt riktigt bra, men nu har jag en trött och arg pojke här som ska få göra sig iordning för sängen.


//Talk to you later.

Av carriecarrie - 26 mars 2012 10:06

Fick sovmorgon denna morgon också då grabben inte kom hem igår utan jag ska hämta honom på dagis idag när han slutar. Jag gick upp och kollade om jag hade något inbokat möte idag, jodå ett klockan 8 som jag så lagom missade såklart, hmm det var ett viktigt möte. Nåja jag ska ringa dit sen, jag fick ju ingen smspåminelse heller som jag har bett om att få. Gårdagen var hemsk rent ut sagt, jag hade inget minne och ingen ork, jag mådde så extremt dåligt. Nu mår jag väl lite bättre, men mår inte helt bra, men det får gå endå. Jag ska på ett möte till klockan 14, det får jag bara inte missa.


Ska snart ta ut Chila som inte har varit ute alls idag, duktiga tjejen kan verkligen hålla sig nu, dock var hon ute ganska sent igårkväll på en lite längre runda, men jag blir så stolt över henne när hon inte bara rusar mot dörren för att hon måste gå ut direkt hon öppnar ögonen.


 


Såhär såg det ut igår när vi var ute, det som hade kommit kvällen före hade hunnit smälta bort, åtminstone det mesta av det, jag vill ha sommar nu. Nåja det blir ingen skola för mig idag då jag har saker att ta itu med som helt enkelt måste gå före. Jag kan inte alltid prioritera saker som jag vill eller borde göra.


 


Såhär ser man ut just nu, ska snart klä på mig och gå ut med vovven på morgonrundan. Sonens keps ligger bredvid datorn, gissa om jag saknar min lilla vilding, men i eftermiddag kommer han äntligen hem. Men före  han kommer hem så ska jag på mötet + ta tag i städningen mm, jaa ni vet dom vardagliga sysslorna helt enkelt.

Carrie och Alexander

 
 
 

 

 

 


       

   

 

 

Carrie kallas jag, jag är 28 år och bor ensam med min son Alexander på 2 och ett halvt år och mina hundar Akila och Chila.

 

I min blogg skriver jag om våran vardag som kan vara både händelserik och intensiv men också väldigt lugn.

 

Alexander är min son, han kom till världen den 4 juni 2009 kockan 05:45 med ett skrik som verkligen talade om för alla att han var här. Han vägde då 3030 gram och var 49 cm lång. Ett minne för livet.

 

Häng med oss i vårat liv, jag lever med tanken att man ska försöka njuta av sitt liv och leva i nuet, för ingen vet hur morgondagen ser ut.

 

Ha en trevlig lässtund.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards